Manager Tehnic
FORTIM TRUSTED ADVISORS S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
· Experiență de minim 5 ani în domeniul tehnic, în gestionarea activităților de mentenanță, administrare clădiri, cu precădere experiență în ️️︄︋︊︀︂︃︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎coordonarea activității de mentenanță din clădiri de birouri
· Capacitatea de a lucra cu și de a înțelege scheme tehnice și de instalații
· Cunoștințe demonstrabile în lucru cu terți, gestionare și administrare contracte
· Capacitatea de a înțelege cauza problemelor și de a găsi rapid soluții
· Bună cunoaștere a limbii engleze
· Cunoștințe MS Office (Outlook, Excel)
· Permis de conducere valid, categoria B
· Studii superioare în domeniul tehnic.
· Capacitatea de a lucra cu și de a înțelege scheme tehnice și de instalații
· Cunoștințe demonstrabile în lucru cu terți, gestionare și administrare contracte
· Capacitatea de a înțelege cauza problemelor și de a găsi rapid soluții
· Bună cunoaștere a limbii engleze
· Cunoștințe MS Office (Outlook, Excel)
· Permis de conducere valid, categoria B
· Studii superioare în domeniul tehnic.
Descrierea jobului
· Colaborează, supervizează si coordonează furnizorii externi de servicii responsabili de proprietatea gestionată de Companie (servicii de curățenie, servicii de ︁︈︂︁︆︄︂︂︂︅︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈securitate, întreținere zilnică, service și inspecții periodice), precum și furnizorii de utilități.
· Supervizează, coordonează și elaborează bugetul anual de CAPEX si OPEX a proprietății gestionate.
· Coordonează și monitorizează amenajarea, renovarea și alte lucrări efectuate în proprietate si care sunt aferente bugetului de OPEX.
· Identifică cei mai buni furnizori de servicii, coordonează procesul de licitații, elaborează, negociază si monitorizează contractele cu furnizorii, se asigura de finalizarea serviciilor si aproba facturile furnizorilor.
· Se asigură că toate normele legale cu privire la PSI, reparații, revizii periodice obligatorii, garanții ale echipamentelor sunt observate de către personalul companiei, al clădirii sau al furnizorilor angajați de către proprietar.
· Organizează, coordonează si rezolva reparațiile urgente, eficient si fără întârzieri si supraveghează reparațiile echipamentelor. Face verificarea din punct de vedere calitativ atât pentru lucrările executate de personalul propriu cat si de subcontractori.
· Coordonează obținerea autorizațiile necesare de la autoritățile locale, supraveghează arhivarea si păstrarea documentelor in bazele de date ale companiei referitoare la autorizațiile si lucrările efectuate.
· Gestionează aspectele legate de garanție si reprezintă proprietarul in vederea soluționării oricăror eventuale pretenții.
· Monitorizează costurile și calitatea serviciilor efectuate de furnizorii externi.
· Colaborează cu proprietarii și cu chiriașii cheie ai proprietății, în special în ceea ce privește investițiile efectuate de aceștia și care privesc extinderea și lucrările semnificative de renovare / amenajare.
· Raportează periodic lucrările efectuate.
Ce oferim:
- Pachet salarial și de beneficii atractiv
- Bonus anual de performanță
- Abonament medical
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime
- Birou central.
· Supervizează, coordonează și elaborează bugetul anual de CAPEX si OPEX a proprietății gestionate.
· Coordonează și monitorizează amenajarea, renovarea și alte lucrări efectuate în proprietate si care sunt aferente bugetului de OPEX.
· Identifică cei mai buni furnizori de servicii, coordonează procesul de licitații, elaborează, negociază si monitorizează contractele cu furnizorii, se asigura de finalizarea serviciilor si aproba facturile furnizorilor.
· Se asigură că toate normele legale cu privire la PSI, reparații, revizii periodice obligatorii, garanții ale echipamentelor sunt observate de către personalul companiei, al clădirii sau al furnizorilor angajați de către proprietar.
· Organizează, coordonează si rezolva reparațiile urgente, eficient si fără întârzieri si supraveghează reparațiile echipamentelor. Face verificarea din punct de vedere calitativ atât pentru lucrările executate de personalul propriu cat si de subcontractori.
· Coordonează obținerea autorizațiile necesare de la autoritățile locale, supraveghează arhivarea si păstrarea documentelor in bazele de date ale companiei referitoare la autorizațiile si lucrările efectuate.
· Gestionează aspectele legate de garanție si reprezintă proprietarul in vederea soluționării oricăror eventuale pretenții.
· Monitorizează costurile și calitatea serviciilor efectuate de furnizorii externi.
· Colaborează cu proprietarii și cu chiriașii cheie ai proprietății, în special în ceea ce privește investițiile efectuate de aceștia și care privesc extinderea și lucrările semnificative de renovare / amenajare.
· Raportează periodic lucrările efectuate.
Ce oferim:
- Pachet salarial și de beneficii atractiv
- Bonus anual de performanță
- Abonament medical
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime
- Birou central.
Descrierea companiei
Fortim Trusted Advisors, Alliace of BNP Paribas Real Estate, provides targeted or integrated solutions, both locally and internationally, and offers its clients a comprehensive range of commercial and residential real estate services, thanks to its 6 lines of business: Residential, Transaction, Consulting, Valuation, Property Management, Investment Management.
Publicat
30 Oct. 2024
Reactualizat
30 Oct. 2024
Expiră
29 Nov. 2024
Joburi similare