MANAGER SECURITATE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Dacă ești o persoană comunicativă, deshisă, proactivă, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Candidatul pe care îl căutăm are:
- studii superioare finalizate
- minim un an experiență în activități din domeniul Securității sau Pazei și Protecției
- foarte bune abilități de comunicare verbală și în scris
- atenție deosebită la detalii și o mare viteză de reacție
- atitudine proactivă orientată către rezultate
- cunoștințe avansate în utilizarea pachetului Microsoft Office
- cunoștințe despre Legislația în domeniul Securității, paza transporturilor de valori și a situațiilor de urgență și cunoștinte tehnice în domeniul Sistemelor Electronice de Securitate, care poate constitui un avantaj
- cursul de Manager de Securitate, care poate constitui un avantaj
- permis de conducere Categoria B, care poate constitui un avantaj
- disponibilitate de deplasare în țară, respectiv 25% din activitate
Descrierea jobului
- planifică, organizează, coordonează și exercită controlul, cu aprobarea superiorului ierarhic asupra activității ︁︀︂︃︃︉︆︆︄privind paza și securitatea sediilor, a transporturilor de valori și a personalului;
- își însușește prevederile legilor și ale altor acte normative care reglementează activitățile desfășurate de către companie și răspunde de respectarea acestora, de protejarea companiei în vederea evitării amenzilor în domeniu sau a riscului de suspendare sau ridicare a licenței de securitate;
- monitorizează și realizează în mod proactiv actualizarea normelor, regulamentelor, procedurilor și documentelor operaționale în domeniul securității fizice (sedii și transporturi de valori) și a informației, controlului accesului, situațiilor de urgență, PSI și protecției civile, necesare desfășurării activității companiei în conformitate cu prevederile legale și standardele/ practicile industriei și asigură implementarea acestora;
- asigură definirea, întocmirea, implementarea și testarea planului anual de continuitate a afacerii;
- urmărește activitatea furnizorilor de servicii de paza și a furnizorului selectat pentru implementarea ariei PSI în cadrul CIT One și propune măsuri de îmbunătățire a calității serviciilor și termenelor pentru aceștia; urmărește implementarea și aplicarea corectă a planurilor și reglementărilor PSI, împreună cu furnizorul selectat;
- intocmește și prezintă trimestrial și lunar rapoarte, sinteze, note de analiză privind activitatea de securitate din centrele de procesare și la nivel central, urmărește încadrarea cheltuielilor în bugetul alocat și formulează propuneri de îmbunătățire a activității
Avantaje și beneficii:
- locație accesibilă, într-un complex de birouri nou construit, cu acces facil la metrou și transport de suprafață
- stabilitate la locul de munca
- salariu atractiv și plătit la timp
- tichete de masa
- abonament de Servicii Medicale
- zi liberă plătită cu ocazia zilei tale de naștere
- posibilitatea de a contribui la Pilon III pentru pensia privată
- facilități bancare/ condiții preferențiale de obținere credite la cele 3 bănci acționare ale companiei
- concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - de la 21 zile lucrătoare până la 27 zile lucrătoare anual
- oportunități de dezvoltare și promovare
- mediu de lucru plăcut și bine organizat, cu toate instrumentele necesare pentru a face performanță
Descrierea companiei
Fondată în 2009, CIT One este o companie specializată în gestionarea numerarului și a valorilor în România.
Ne dedicăm să oferim servicii de înaltă calitate pentru procesarea și stocarea valorilor, asistență tehnică pentru ATM-uri, transport de valori și soluții pentru depunerea numerarului.
CIT One colaborează cu jucători importanți din diverse industrii, inclusiv bănci, farmacii și magazine de proximitate, oferindu-le soluții personalizate și sigure pentru toate nevoile lor de gestionare a numerarului.