Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate;
- Curs Specialist Resurse Umane sau echivalent;
- Minim 5 ani experienta in domeniul resurselor umane;
- Cunostinte de legislatie a muncii;
- Capacitatea de a analiza, de a interpreta si de a pune in aplicare normele și reglementarile din domeniul resurselor umane;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office si experienta in lucrul cu instrumente/baze de date in domeniul resurselor umane si in analiza resurselor umane;
- Abilitati de organizare, planificare, comunicare si relationare;
- Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiza si sinteza.
- Cunostinte a limbii engleze
- Experienta in domeniul de restaurante/HORECA constituie un avantaj
Descrierea jobului
- Verifica intocmirea si actualizarea dosarelor de personal;
- Transmite, corect si la termen, date în REVISAL si REGES (suplineste angajatul responsabil);
- Verificari periodice REVISAL vs aplicatia de salarizare;
- Verifica certificatele de concediu medical daca respecta cadrul legal, daca sunt completate integral si daca au fost operate corect in aplicatia de salarizare. Actualizeaza stagiile de cotizare;
- Intocmeste si depune dosarele de recuperare pentru certificatele de concediu medical a indemnizatiilor de la Casa de Sanatate sau Casa de pensie;
- Sprijina demersul de intregistrare a datelor in aplicatia de salariazare prin colectarea acestora. Verifica datele si doar cele corecte le incarca prin sabloane in aplicatia de salarizare;
- Verifica si intocmeste state de plata conform documentelor justificative;
- Asigura consilierea sefilor de compartimente pe segmentul de resurse umane/in domeniul legislatiei muncii;
- Ofera clarificari legate de drepturile salariale la solicitarea superiorilor ierarhici ai salariatilor;
- Verifica listele si comanda necesarul de tichete de masa;
- Verifica evidentele pentru avans si lichidare, le incarca in aplicatia de salariazare si propune listele pentru plata acestora si/sau a altor drepturi salariale;
- Verifica pentru popriri daca s-a raspuns la toti executorii si daca au fost calculate corect, retinute si virate in conturile indicate de executori;
- Pregateste/intocmeste rapoartele specifice de gestionare si administrare a personalului;
- Asigura pastrarea, arhivarea si siguranta documentelor la nivelul biroului precum si confidentialitatea datelor si informatiilor.
Descrierea companiei
Compania JKC Restaurants România face parte din grupul JKC Restaurants și deține drepturile de Master Francizor Wendy's în România.
Politica restaurantelor JKC este să ofere o experiență de cea mai buna calitate atât clienților, cât și angajaților. Ne bucurăm să fim alături de membrii comunităților în care ne desfășurăm activitatea și a veni mereu în întâmpinarea dorințelor acestora este esențial pentru succesul nostru.
Joburi similare
- 10 Ian. 2025
Manager Resurse Umane Galati
GTA HUMAN RESOURCES S.R.L.
București, Braila, Galati1000 - 2000 EUR net / lună