-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Relații și Servicii Clienți Lujerului

Leroy Merlin Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:

🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să conduci echipe abile, dinamice și eficiente?

🗸 Ți-ar plăcea să coordonezi activitățile care asigură satisfacția clienților și să participi la realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin?

🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor?

Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că deja ai parcurs o parte din drumul spre noi! Mai acordă-ți câteva momente pentru rândurile de mai jos și fă apoi primul pas pentru a începe pe bune #CarieraTa.

Meriți să te alături unei echipe în care performanța, exemplaritatea, performanța, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face.

Cum ești:

  • Adaptabil – atunci când este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
  • Capacitate de influențare - dispui de talentul de a modela comportamentele celor din jur în vederea corelării motivațiilor personale cu obiectivele companiei;
  • Proactiv – ai spirit de inițiativă, capacitatea de a rezolva problemele cu un minim de ajutor din partea celorlalți și îți asumi responsabilitatea pentru propriile decizii și acțiuni;
  • Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
  • Bun comunicator – îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă;
  • Cu viziune globală – ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a business-ului;
  • Etic – pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită.

Ce vei face:

  • În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participi la realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;
  • Răspunzi de calitatea serviciilor oferite clienților (întâmpinare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
  • Coordonezi recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei;
  • Ești responsabil de crearea, aplicarea și respectarea procedurilor în cadrul departamentului;
  • Optimizezi nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;
  • Menții o bună relație cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
  • Contribui la satisfacţia clienţilor tăi prin crearea și dezvoltarea strategiilor de servicii ținând cont de nevoile și preferințele consumatorului român, de concurență și de trendurile din domeniu;
  • Propui idei inovatoare referitoare la segmentul de servicii, pentru a păstra lidershipul pe piața de DIY;
  • Asiguri respectarea planului național anual de studii care ne arată părerile clienților;
    • Ești responsabil de gestionarea bugetului pentru proiectele de care te ocupi având în vedere optimizarea costurilor;
    • Asiguri un flux operațional coerent proiectelor în conformitate cu strategia companiei;
    • Stabilești indicatorii de performanță pentru fiecare serviciu;
    • Monitorizezi progresul atins față de obiectivele propuse și întocmești raportări periodice;
    • Faci propuneri de îmbunătățire a modului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii obiectivelor propuse;
    • Te asiguri de buna implementare a proiectelor de servicii în magazine, fiind adesea prezent pe teren.

Ce vei găsi la noi:

  • O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
  • Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
  • Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;
  • Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
  • Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
  • Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
    • flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
    • card pentru tichete de masă;
    • zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
    • suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
    • recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.

Care este următorul pas:

Te așteptăm cu o cafea bună și mult chef să povestim despre ceea îți place să faci, cine ești, ce lucruri contează cu adevărat pentru tine.

Descrierea companiei

Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.

Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.

Vino să continui povestea alături de noi!

Descrierea jobului

For detailed information about required qualifications, please see the job description provided in the section above. ︁︈​︁︁︇​︇︅​︂︁︈

Descrierea companiei

Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Adică cei peste 3500 de colegi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim.

Publicat 19 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 19 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.