Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Dialog

Banca Transilvania
3 poziții
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice Dialog!

Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:
  • vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;
  • știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;
  • ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;
Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.

În rest, să ai la tine:
  • spiritul de echipă;
  • dinamismul;
  • adaptabilitatea;
  • abilitatea de a învăța;
  • orientarea către client;
  • curajul și ideile îndrăznețe pe care le ții de obicei în cutia aia a ta secreta.

Descrierea jobului

Ce face un Manager Relatii Clienti Persoane Fizice –Dialog:
  • cunoaste toate produsele si serviciile oferite clientilor PF, cu accent prioritar pe produsele digitale, avand ca principal scop intelegerea produselor BT de catre clienti si, implicit, cresterea utilizarii acestora;
  • efectueaza actiuni pe portofoliul de clienti PF ai agentiei sau pe portofoliile alocate de catre Directorul adjunct Retail ;
  • asigura interactiuni profesionale si umane de calitate (intelege nevoia clientilor, ofera solutii personalizate, asigura loialitate si raspunde cu promptitudine solicitarilor);
  • promoveaza produsele digitale, sustine utilizarea canalelor alternative, a aparatelor si aplicatiilor existente pentru efectuarea tuturor operatiunilor;
  • asigura consilierea completa de la deschiderea contului pana la recomandarea produselor de creditare;
  • contribuie la reducerea operatiunilor non-cash efectuate in mod repetitiv in unitate (oph-uri, eliberare BO/CEC, plati valutare, etc).

Descrierea companiei

Banca Transilvania (BT) a inceput in urma cu aproape 30 de ani la initiativa unor oameni de afaceri clujeni, orientandu-si activitatea spre sectorul IMM. In prezent, este cel mai mare grup financiar din Romania cu peste 2 milioane de operatiuni zilnic.

Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Misiunea noastră este să oferim împreună experiențe pozitive oriunde și oricând și știm că bankingul merge mai bine cu zâmBT.

Banca Transilvania este organizata pe patru linii principale de business ( corporate, IMM, retail și Divizia pentru Medici ) si are peste 19% cotă de piaţă, 3,7 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, precum Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

BT doreşte să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business şi mediu. Aceasta este matematica noastră, #maimultdecatbanking.

Publicat 25 Febr. 2025Reactualizat 25 Febr. 2025Expiră 27 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.