Candidatul Ideal
Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:
- vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;
- știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;
- ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;
În rest, să ai la tine:
- spiritul de echipă;
- dinamismul;
- adaptabilitatea;
- abilitatea de a învăța;
- orientarea către client;
- curajul și ideile îndrăznețe pe care le ții de obicei în cutia aia a ta secreta.
Descrierea jobului
- cunoaste toate produsele si serviciile oferite clientilor PF, cu accent prioritar pe produsele digitale, avand ca principal scop intelegerea produselor BT de catre clienti si, implicit, cresterea utilizarii acestora;
- efectueaza actiuni pe portofoliul de clienti PF ai agentiei sau pe portofoliile alocate de catre Directorul adjunct Retail ;
- asigura interactiuni profesionale si umane de calitate (intelege nevoia clientilor, ofera solutii personalizate, asigura loialitate si raspunde cu promptitudine solicitarilor);
- promoveaza produsele digitale, sustine utilizarea canalelor alternative, a aparatelor si aplicatiilor existente pentru efectuarea tuturor operatiunilor;
- asigura consilierea completa de la deschiderea contului pana la recomandarea produselor de creditare;
- contribuie la reducerea operatiunilor non-cash efectuate in mod repetitiv in unitate (oph-uri, eliberare BO/CEC, plati valutare, etc).
Descrierea companiei
Banca Transilvania (BT) a inceput in urma cu aproape 30 de ani la initiativa unor oameni de afaceri clujeni, orientandu-si activitatea spre sectorul IMM. In prezent, este cel mai mare grup financiar din Romania cu peste 2 milioane de operatiuni zilnic.
Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Misiunea noastră este să oferim împreună experiențe pozitive oriunde și oricând și știm că bankingul merge mai bine cu zâmBT.
Banca Transilvania este organizata pe patru linii principale de business ( corporate, IMM, retail și Divizia pentru Medici ) si are peste 19% cotă de piaţă, 3,7 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, precum Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
BT doreşte să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business şi mediu. Aceasta este matematica noastră, #maimultdecatbanking.