Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager Regional

PTT Express
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Manager Regional talentat și dedicat, care să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru asigurarea condițiilor necesare unei bune desfășurări a activităților operaționale ale subcontractorilor și angajaților coordonați.
  • Experiență relevantă în management operațional sau într-un rol similar.
  • Experienta in mangementul produselor si serviciilor de curierat.
  • Abilități excelente de comunicare și negociere.
  • Capacitatea de a dezvolta și implementa proceduri de lucru eficiente.
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și de gestionare a solicitărilor.
  • Orientare spre rezultate și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic.

Descrierea jobului

  • Asigurarea resurselor materiale necesare desfășurării eficiente a activităților operaționale ale subcontractorilor și angajaților coordonați.
  • Propunerea și elaborarea procedurilor de ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂lucru necesare desfășurării activităților operaționale.
  • Stabilirea metodelor eficiente de comunicare, informare, analiză a problemelor și oferire de feedback pentru subcontractori și angajați, facilitând astfel un dialog constructiv și o bună transmisie a informațiilor.
  • Evaluarea periodică și negocierea tarifelor de prestări servicii ale subcontractorilor, asigurând conformitatea acestora cu piața și politica companiei.
  • Preluarea, tratarea și rezolvarea în timp util a solicitărilor primite de la subcontractori.
  • Transmiterea solicitărilor primite de la subcontractori către departamentele responsabile, în timp util, pentru aspectele care nu se referă la probleme operaționale.
  • Stabilirea, implementarea și utilizarea regulată și completă a procedurilor operaționale și a formularelor de raportare ale companiei, relevante pentru activitățile compartimentului.
  • Asigurarea colaborării zonei alocate cu celelalte compartimente ale companiei pentru menținerea unei bune comunicări și cooperări.

Descrierea companiei

Filadelfia Group, companie cu capital 100% românesc, este mărturia unei filosofii de business construită pe valori puternice, în centrul cărora se află clienții și angajații proprii. Suntem o echipă sudată alcătuită din profesioniști și împreună am reușit să construit un brand puternic pe toate piețele de profil pe care activăm și să dezvoltam parteneriate solide cu toți colaboratorii noștri.

Integritatea, excelența în ceea ce facem, pasiunea, consecvența și grija față de mediul înconjurător sunt valorile după care ne ghidăm întreaga activitate.

Căutăm oameni care își doresc să se dezvolte, care pun accent pe calitate și care caută în permanență să evolueze și să obțină rezultate performante. Dacă crezi în tine, dacă crezi în valorile Filadelfia Group, dacă pentru tine dezvoltarea ta este un proces continuu și dacă obiectivul tău profesional coincide cu așteptările noastre cu certitudine îți vei găsi locul alături de noi.

Publicat 1 Oct. 2024 Reactualizat 1 Oct. 2024 Expiră 31 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.