Manager regional vanzari
NRG CABLES S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management;
- Disponibilitate de a calatori si de a desfasura munca in teren in proportie de 70% din timp;
- Disponibilitate pentru program prelungit de muncă;
- Disponibilitate pentru relocare;
- Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
- Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
- Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
- Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
- Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
- Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
- Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
- Abilitatea de a vorbi fluent limba engleza;
- Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
- Permis conducere categoria B, disponibilitate de a conduce pe distante lungi;
- Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Descrierea jobului
• Elaboreaza studii de piata identificand potentialul total al pietei si piata tinta; Pe baza studiului de piata elaboreaza planul ︃︁︄︉︂︅︃︇︃de vânzări pe termen scurt, mediu şi lung, valoric şi cantitativ, pe clienţi existenţi şi clienţi noi;
• Urmareste realizarea planului de vanzari stabilit;
• Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari;
• Elaborează şi prezintă spre aprobare conducerii planul de activitate, care va cuprinde, cel puţin: obiective generale (nivel vânzări), detalierea obiectivelor (vânzări pe clienti, grupe de produse), planul de acţiune concret, suportul tehnico – material, financiar şi uman considerat a fi necesar în atingerea acestor obiective;
• Evalueaza potențialului pieței în cifre conform statisticilor, comparații cu concurența în ceea ce privește competitivitatea, prețul, flexibilitatea, termenul de livrare, disponibilitatea, top 10 produse sau 20% din produse care dau 80% din cifra de afaceri;
• Realizeaza analiza de benchmarking pentru piata interna in vederea integrarii aspectelor identificate drept pozitive, respectiv a eliminarii factorilor de risc;
• Determină potenţialul fiecărui client şi planifică volume de vânzări în raport cu strategia comercială;
• Analizeaza saptamanal si ia decizii cu privire la comenzile trimise de clienti pentru produse;
• Efectuează culegere de date de pe piaţă, intocmeste si prezinta conducerii rapoarte cu propuneri si studii privind utilizarea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a noilor produse, in functie de cerintele pietei;
• Participă la stabilirea politicii de preţuri în vederea obţinerii de rezultate optime în activitatea de distribuţie şi vânzare;
• Întocmeşte rapoarte de activitate săptămânale privind evoluţia pieţei: situaţia globală a pieţei, gradul de acoperire a cerinţelor pieţei la nivel general şi pe grupe de produse, gradul de satisfacţie al clienţilor, situaţia pe piaţă în raport cu concurenţa, nerealizări ale perioadei;
• Identifică corect clienţii potenţiali, urmăreşte dezvoltarea continuă a reţelei de clienţi şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţialul pieţei;
• Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de catre clienti.
BENEFICII:
1. Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni; 2. Salariu net de pana la 2000 euro/luna si bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse; Salariul este fix primele 3 luni, cat dureaza perioada de scolarizare, dupa care se introduce forma de bonusare in functie de obiectivele stabilite;
3. Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse, utilizarea autoturismului pentru nevoi personale si posibilitatea de achiziție a autovehiculului la final de leasing, la prețul valorii reziduale;
4. In caz de relocare in judetul Mures se asigura cazare si plata chiriei pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie; Relocarea este obligatorie in perioada de scolarizare;
• Urmareste realizarea planului de vanzari stabilit;
• Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari;
• Elaborează şi prezintă spre aprobare conducerii planul de activitate, care va cuprinde, cel puţin: obiective generale (nivel vânzări), detalierea obiectivelor (vânzări pe clienti, grupe de produse), planul de acţiune concret, suportul tehnico – material, financiar şi uman considerat a fi necesar în atingerea acestor obiective;
• Evalueaza potențialului pieței în cifre conform statisticilor, comparații cu concurența în ceea ce privește competitivitatea, prețul, flexibilitatea, termenul de livrare, disponibilitatea, top 10 produse sau 20% din produse care dau 80% din cifra de afaceri;
• Realizeaza analiza de benchmarking pentru piata interna in vederea integrarii aspectelor identificate drept pozitive, respectiv a eliminarii factorilor de risc;
• Determină potenţialul fiecărui client şi planifică volume de vânzări în raport cu strategia comercială;
• Analizeaza saptamanal si ia decizii cu privire la comenzile trimise de clienti pentru produse;
• Efectuează culegere de date de pe piaţă, intocmeste si prezinta conducerii rapoarte cu propuneri si studii privind utilizarea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a noilor produse, in functie de cerintele pietei;
• Participă la stabilirea politicii de preţuri în vederea obţinerii de rezultate optime în activitatea de distribuţie şi vânzare;
• Întocmeşte rapoarte de activitate săptămânale privind evoluţia pieţei: situaţia globală a pieţei, gradul de acoperire a cerinţelor pieţei la nivel general şi pe grupe de produse, gradul de satisfacţie al clienţilor, situaţia pe piaţă în raport cu concurenţa, nerealizări ale perioadei;
• Identifică corect clienţii potenţiali, urmăreşte dezvoltarea continuă a reţelei de clienţi şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţialul pieţei;
• Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de catre clienti.
BENEFICII:
1. Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni; 2. Salariu net de pana la 2000 euro/luna si bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse; Salariul este fix primele 3 luni, cat dureaza perioada de scolarizare, dupa care se introduce forma de bonusare in functie de obiectivele stabilite;
3. Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse, utilizarea autoturismului pentru nevoi personale si posibilitatea de achiziție a autovehiculului la final de leasing, la prețul valorii reziduale;
4. In caz de relocare in judetul Mures se asigura cazare si plata chiriei pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie; Relocarea este obligatorie in perioada de scolarizare;
Publicat
28 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
27 Nov. 2024
Joburi similare