Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Manager regional vanzari in Bucuresti

NRG CABLES S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Vă rugăm să redactați un eseu de 500-1000 de cuvinte în care să evidențiați de ce sunteți potrivit pentru această poziție. De ce sunt candidatul ideal pentru rolul de Manager Vânzări Zonă? Ce tendințe considerați că vor avea cel mai mare impact asupra strategiei de vânzări?
  • Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management;
  • Experiența în licitații SEAP consitutie un avantaj;
  • Disponibilitate de a calatori si de a desfasura munca in teren in proportie de 70% din timp;
  • Disponibilitate pentru program prelungit de muncă;
  • Disponibilitate pentru relocare;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Abilitatea de a vorbi fluent limba engleza;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Permis conducere categoria B, disponibilitate de a conduce pe distante lungi;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

• Elaboreaza studii de piata identificand potentialul total al pietei si piata tinta; Pe baza studiului de piata elaboreaza planul de vânzări pe termen scurt, mediu şi lung, valoric şi cantitativ, pe clienţi existenţi şi clienţi noi;
• Urmareste realizarea planului de vanzari stabilit;
• Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari;
• Elaborează şi prezintă spre aprobare conducerii planul de activitate, care va cuprinde, cel puţin: obiective generale (nivel vânzări), detalierea obiectivelor (vânzări pe clienti, grupe de produse), planul de acţiune concret, suportul tehnico – material, financiar şi uman considerat a fi necesar în atingerea acestor obiective;
• Evalueaza potențialului pieței în cifre conform statisticilor, comparații cu concurența în ceea ce privește competitivitatea, prețul, flexibilitatea, termenul de livrare, disponibilitatea, top 10 produse sau 20% din produse care dau 80% din cifra de afaceri;
• Realizeaza analiza de benchmarking pentru piata interna in vederea integrarii aspectelor identificate drept pozitive, respectiv a eliminarii factorilor de risc;
• Determină potenţialul fiecărui client şi planifică volume de vânzări în raport cu strategia comercială;
• Analizeaza saptamanal si ia decizii cu privire la comenzile trimise de clienti pentru produse;
• Efectuează culegere de date de pe piaţă, intocmeste si prezinta conducerii rapoarte cu propuneri si studii privind utilizarea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a noilor produse, in functie de cerintele pietei;
• Participă la stabilirea politicii de preţuri în vederea obţinerii de rezultate optime în activitatea de distribuţie şi vânzare;
• Întocmeşte rapoarte de activitate săptămânale privind evoluţia pieţei: situaţia globală a pieţei, gradul de acoperire a cerinţelor pieţei la nivel general şi pe grupe de produse, gradul de satisfacţie al clienţilor, situaţia pe piaţă în raport cu concurenţa, nerealizări ale perioadei;
• Identifică corect clienţii potenţiali, urmăreşte dezvoltarea continuă a reţelei de clienţi şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţialul pieţei;
• Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de catre clienti.

BENEFICII:
1. Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
2. Salariu net de pana la 2000 euro/luna si bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse; Salariul este fix primele 3 luni, cat dureaza perioada de scolarizare, dupa care se introduce forma de bonusare in functie de obiectivele stabilite;

3. Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse, utilizarea autoturismului pentru nevoi personale si posibilitatea de achiziție a autovehiculului la final de leasing, la prețul valorii reziduale;

4. In caz de relocare in judetul Mures se asigura cazare si plata chiriei pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie; Relocarea este obligatorie in perioada de scolarizare;
Publicat 6 Mart. 2025Reactualizat 6 Mart. 2025Expiră 5 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.