-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Regional Curierat - Cluj Napoca

ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte legislatie rutiera;
Experienta in operarea in diferite sisteme informatice;
Capacitatea de observare si retinere a detaliilor;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Gandire analitica;
Tenacitate si perseverenta;
Precizie si atentie;
Integritate morala.

Descrierea jobului

Coordoneaza activitatea de livrare pe zona de responsabilitate, asigurand continuitatea operationala la standardele companiei.
Urmareste si este responsabil de eficienta ︁︈​︂︂︅​︂︅︄​︈︁livrarilor si realizarea indicatorilor de performanta operationala.
Monitorizeaza in timp real livrarile, ia decizii si masuri adecvate pentru a rezolva potentialele problemele identificate.
Identifica noi solutii pentru eficientizarea timpilor de livrare si a costurilor pe zona de responsabilitate.
Coordoneaza activitatea personalului din subordine.
Cunoaste si respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri in regim de curierat.
Raspunde de respectarea standardelor de calitate precum si a procedurilor de lucru ale companiei.
Are in responsabilitate identificarea permanenta de noi colaboratori si/sau curieri.

Dintre beneficii:
Bonusuri de performanta
Masina de serviciu

Descrierea companiei

ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION SRL este compania de transport a grupului ALTEX ROMANIA - lider de piața pe segmentul produselor electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania.
Publicat 4 Dec. 2024 Reactualizat 4 Dec. 2024 Expiră 3 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.