Manager Operatiuni - COO
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce asteptam de la tine:
- absolvent studii superioare;
- min 3 ani experienta in coordonare operational in HORECA, industria alimentara sau conex;
- experienta in coordonare echipe de management;
- constituie avantaj: experienta in coordonare departament productie;
- foarte bune cunostinte de operare MS Office;
- foate bune abilitati de:
- capacitate de prioritizare;
- identificare si imbunatatire erori;
- comunicare structurata orientata spre rezultat;
Descrierea jobului
Vei aduce excelenta operationala, aliniere strategica si performanta imbunatatita, contribuind la succesul si creșterea companiei pe termen lung.
︃︁︄︄︂︄︉︆︃Responsabilitatile tale:
⇒ Management operational:
- Supraveghezi operatiunile de zi cu zi ale organizatiei, stabilind obiective operationale, monitorizand performanta si implementand strategii pentru a imbunatati productivitatea si eficienta.
- Gestionezi bugetele operationale si iei decizii financiare eficiente.
- Identifici si implementezi imbunatatiri procese pentru a spori eficienta operationala.
- Analizezi fluxurile de lucru, elimini blocajele si simplifici procedurile pentru a genera economii de costuri, a minimiza pierderile si a imbunatati calitatea.
- Aloci resurse departamentelor in baza prioritatilor strategice (bugete, personal, tehnologie).
- Optimizezi utilizarea resurselor pentru a maximiza eficienta, a atinge obiectivele si a asigura alinierea cu obiectivele organizationale.
- Colaborezi cu CEO-ul in dezvoltarea planurilor strategice ale organizatiei si la pregatirea bugetului anual.
- Contribui cu informatii operationale, evaluari de fezabilitate si strategii de implementare pentru a asigura executarea cu succes a initiativelor strategice.
- Stabilesti si monitorizezi indicatorii de performanta, urmarind progresul catre obiectivele operationale.
- Analizezi datele, identifici tendintele si oferi rapoarte regulate CEO-ului.
- Coordonezi managerii departamentelor de achizitii, productie, vanzari si marketing pentru a alinia strategiile, a rezolva conflictele interdepartamentale si a promova o cultura organizationala coerenta.
- Asiguri o comunicare eficienta si schimbul de cunostinte in intreaga organizatie.
- Cultivi o cultura a performantei, responsabilitatii si imbunatatirii continue.
- Recrutezi si dezvolti talente, stabilesti programe de formare, dezvoltare si evaluare si te asiguri ca organizatia are abilitatile si capacitatile potrivite pentru a atinge obiectivele operationale.
- Identifici si gestionezi riscurile operationale si dezvolti strategii de atenuare a lor.
- Implementezi controale interne si asiguri conformitatea cu reglementarile si standardele industriei.
- Construiesti si mentii relatiile cu furnizorii strategici si monitorizezi modul in care sunt implementate contractele de colaborare.
- Rezolvi eventuale reclamatii, nemultumiri ale clientilor, reducand cat mai mult erorile, si urmaresti cresterea gradului de satisfactie al clientilor.
- Gestionezi reputatia companiei si te asiguri ca actiunile si comunicarile ei se aliniaza cu valorile si obiectivele sale pe termen lung.
Ce iti ofera acest job:
- salariu competitiv bazat pe performanta si diverse beneficii;
- responsabilitate si autonomie in operational si in colaborare cu owner-ul in strategic;
- posibilitatea dezvoltarii si formarii propriei echipe;
- program de lucru flexibil;
- continuarea dezvoltarii unui brand puternic in industria de ospitalitate;
- mediu de lucru placut, dinamic, competitiv, intr-o companie stabila in continua dezvoltare.
----
Prin aplicarea la acest post de munca, iti dai consimtamantul catre BDO Romania pentru prelucrarea datelor furnizate in Curriculum Vitae. Mentionam ca datele tale vor fi folosite exclusiv pentru derularea procesului de Executive Search si, eventual, pentru incheierea unei colaborari contractuale cu clientul nostru pentru care realizam servicii de consultanta in Executive Search. In cazul in care aplicarea ta nu are succes, BDO Romania ar putea pastra datele tale personale pentru viitoare oportunitati de angajare pentru care ai putea fi potrivit. Toate datele tale vor fi tratate cu confidentialitate, in conformitate cu Legislația UE 2016/679 si ai dreptul de a ne contacta oricand la confidentialitate@bdo.ro pentru a-ti retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor sau pentru a corecta/modifica/sterge datele furnizate, mentionand postul la care ai aplicat.
Descrierea companiei
Exceptional Client Service
We could give many reasons “WHY BDO?”, from our 1600 offices around the world, more than 80,000 professionals working within out network or the wide range of clients we serve from 162 countries but what sets BDO apart is our commitment to Exceptional Client Service.
With over 200 professionals working within multidisciplinary teams, under the coordination of 20 partners certified by professional international and local bodies, at BDO Romania we offer the whole range of audit and consultancy related services.