Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager National Vanzari

Getfrankly
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ca Manager National de Vanzari o sa ai rolul un motor al creșterii organizației, având ca responsabilitate principală dezvoltarea si coordonarea echipelor de vânzări, marketing, aftersales si showroom. Pentru a realiza acest lucru, el consolidează business-ul actual, dar cu focus pe dezvoltarea de noi canale de vânzare, identificând piețe neexploatate și strategii pentru a le atinge.

Compania este specializată în fabricarea de utilaje agricole și zootehnice, având o prezență importantă pe piața de mașini fitosanitare, echipamente pentru tratamente în vii și livezi, precum și utilaje pentru zootehnie, inclusiv depozite de cereale și granulatoare. Fondată în mijlocul anilor '90, aceasta colaborează cu furnizori europeni de top pentru componentele tehnice, demonstrând angajamentul său față de calitate și inovație. Cu o echipă dedicată și orientată spre dezvoltare continuă, compania oferă o oportunitate excelentă pentru cei interesați să lucreze într-o etapa de repoziționare si scalare a companiei.

Descrierea jobului

Responsabilitați:
  • Crește vânzările companiei prin identificarea și atragerea de noi clienți și dealeri, precum și prin dezvoltarea relațiilor cu ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈clienții și dealerii existenți.
  • Analizează tendințele pieței și concurența pentru a identifica noi oportunități de vânzări și inovație pentru ulterior dezvolta strategii eficiente de intrare pe piață cu produse sau servicii noi.
  • Colaborează eficient cu celelalte departamente pentru a rămâne în contact cu capacitatea de producție, de supply-chain, resursa umană și ține cont de strategia de grup a companiei.
  • Recrutează, instruiește și motivează echipa de vânzări pentru a atinge obiectivele stabilite.
  • Monitorizează performanța individuală și de echipă, oferind îndrumare și sprijin pentru îmbunătățire continuă.
  • Lucrează eficient cu strategii de prețuri, implementând o abordare strategică care maximizează profitabilitatea și asigură satisfacția clienților.
  • Construiește relații solide și de încredere cu clienții, înțelegând nevoile și oferindu-le soluții potrivite. Gestionează relațiile cu clienții existenți pentru a menține satisfacția și fidelitatea lor.
  • Coordonează activitatea de marketing pentru a dezvolta strategii eficiente de vânzări care să atragă clienți noi și să stimuleze vânzările.
  • Analizează datele de vânzări pentru a identifica zonele de îmbunătățire și a optimiza strategiile de vânzări în mod continuu

Abilitati si cunostințe:
  • Experiență demonstrata si relevanta in Vanzari si coordonare echipe vanzari, de preferat în domeniul relevant pentru companie (ex: Vanzari Tehnice / Agricol).
  • Experiență anterioara în gestionarea clientilor de tip Regional /KA atât din segmentul de Dealeri / Revânzatori cat și beneficiar final.
  • Demonstrarea unui istoric de succes în dezvoltarea unor companii/branduri (atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări).
  • Abilitate de adaptare si raspuns rapid la schimbari venite din piața.
  • Experiență în conducerea și motivarea echipelor de vânzări și marketing (inspira, motiveaza si indruma).
  • Abilități excelente de prezentare, comunicare și interpersonala (furnizare feedback, construcție și livrare training și prezentări), cu abilități de negociere demonstrate.
  • Capacitatea de a construi și menține relații durabile cu clienții.
  • Gândire strategică și analitică, cu abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor completate de cunoștințe de management de proiect si/sau proces.
  • Capabil sa dezvolte strategii de vanzari, obiective clare și să planifice activități concrete pentru atingerea obiectivelor.
  • Studii superioare, de preferat în domenii relevante precum business, Inginerie, marketing sau comunicare.
  • Capacitatea de a conversa fluent în engleză pentru a facilita interacțiunile profesionale.
  • Cunoștințe bune de utilizare pachet MS Office (excel, word, powerpoint) si sisteme de tip CRM si ERP.
  • Cunoștințe si abilitatea de a înțelege, analiza și a lucra cu Bugete (EBITDA, P&L ets) si instrumente de planificare (KPI, Obiective, etc).


Despre oferta
  • Contract Individual de Munca - Full time
  • Schema de bonusare
  • Masina de companie + echipamente tehnice complete
  • Disponibil la deplasari minim 2-3 zile/saptamana

Descrierea companiei

De ce GetFrankly?

La GetFrankly ghidăm talentul și creăm viitor.

Înțelegem că o schimbare în carieră nu este doar despre un nou rol, ci este despre găsirea unui loc în care abilitățile, ambițiile și valorile tale se aliniază.

Sună-ne pentru a discuta despre ceea ce este important pentru cariera și viitorul tău, iar noi vom face tot posibilul să te implicăm în proiecte interesante și să-ți oferim opțiuni de carieră împlinitoare.

Te vom ghida către mediul potrivit în care abilitățile tale vor prospera și vor avea un impact semnificativ.

Publicat 2 Iul. 2024 Reactualizat 2 Iul. 2024 Expiră 1 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.