-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Financiar

HOTEL CROWNE PLAZA BUCURESTI
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Detine competentele si abilitatile necesare pentru a organiza si gestiona toate procesele contabile, inclusiv declaratii;
  • Minim 5 ani experienta profesionala intr-o pozitie similara;
  • Studii universitare economice de finante / contabilitate; CECCAR;
  • Cunostinte solide in ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • Experienta de lucru si operare a sistemului Charisma ERP;
  • Excelente abilitati ale operarii pachetului MS Office: Word si Excel;
  • Buna capacitate de organizare si analiza;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Responsabilitate si integritate;
  • Capacitate de lucru in echipa, implicare, proactivitate;
  • Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita;
  • Cunoasterea limbii engleza constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Coordoneaza inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice din contabilitatea primara, financiara si de gestiune avand ca obiectiv respectarea ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀cerintelor in ceea ce priveste standardele contabile, legislatia fiscala si procedurile de audit intern si extern;
  • Asigura indeplinirea termenelor si responsabilitatilor legate de raportarea fiscala, financiara si operationala a companiei;
  • Raspunde de realizarea, verificarea si raportarea rezultatelor la termenele stabilite pentru toate operatiunile contabile ale firme, inclusive declaratiii;

Sarcini:
  • Organizeaza si gestioneaza procesele contabile;
  • Pregateste, verifica si analizeaza inregistrarile contabile si declaratiile financiare coroborand cu prevederile legale in vigoare;
  • Controleaza si valideaza declaratiile si alte interactiuni ale societatii cu autoritatile si partenerii;
  • Elaboreaza si controleaza fluxul de documente contabile in companie astfel incat toate documentele sunt inregistrate pentru luna curenta si pastrate corespunzator;
  • Pregateste toate documentele necesare pentru inchiderea anului financiar;
  • In mod regulat face analize de contabilitate, verifica politica contabila si propune imbunatatiri;
  • Pregateste rapoarte financiare lunare si anuale, cerute de legislatia aplicabila sau de managementul companiei;
  • Pregateste bugetul de venituri si cheltuieli anual, impreuna cu Directorul General
  • Comunicarea permanenta cu echipa manageriala, in vederea eficientizarii proceselor si maximizarii rezultatelor
  • Asigura suport pentru inchiderea situatiilor contabile periodice in fiecare luna, inclusiv pregatirea si reconcilierea conturilor de activ si pasiv;
  • Sustine si verifica comitetele care efectueaza verificarile de inventar pentru patrimoniul societatii;
  • Sustine si/sau efectueaza controlul intern necesar pentru in conformitate cu disciplina financiara din companie;
  • Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar – contabil si asigura respectarea acesteia;
  • Stabileste, conform structurii organizatorice si a ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
  • Orice alte lucrari financiar- contabile sau de raportare manageriala, necesare in procesul de derulare a activitatii.

Descrierea companiei

Crowne Plaza Bucuresti reprezinta o proprietate de 4 stele, situata la doar 6 km de centrul Bucurestiului si destul de aproape de atractii turistice locale precum: RomExpo, Casa Presei Libere, Gara Baneasa, Muzeul Satului.

Oaspetii Crowne Plaza se pot bucura de diverse facilitati precum un restaurant care ofera un ambient deosebit si o selectie de mancaruri internationale pregatite intotdeauna cu produse locale proaspete, o gradina pentru cei aflati in cautarea de momente relaxante, salon de coafura, teren de tenis, piscina si multe alte servicii primitoare oferite de un personal amabil si multibilingv.

Hotelul are o receptie cu program non-stop, zone publice confortabile, room service, bancomat si schimb valutar, dotari de top in cele 164 de camere cu vedere spre Parcul Herastrau, 16 sali de conferinte dotate complet si Centru de afaceri. Dupa o lunga zi de intalniri de afaceri sau de vizitare a obiectivelor turistice, Crowne Plaza pune la dispozitie o piscina interioara, facilitati wellness / spa ( sauna, cada spa ) sau masaje relaxante, servicii de care oaspetii se pot bucura si se pot simti rasfatati. De asemenea, Crowne Plaza ofera servicii de babysitting sau ingrijire a copiilor, servicii de concierge, servicii de curatatorie chimica / spalatorie, lift, inchirieri auto la fata locului, portar / clopot, seif - recepție si asistenta pentru excursii / bilete.

Hotelul Crowne Plaza Bucharest se mandreste cu un loc in „Top 20” al hotelurilor Crowne Plaza din Europa si a fost desemnat „Hotelul Anului” pentru trei ani consecutivi. De asemenea, are recunoașteri obținute de la TripAdvisor: în 2016 – „Travelers’ Choice”; în 2017 – „Certificat de Excelență”; în 2018 – din nou „Certificat de Excelență” și „Travelers’ Choice”. Hotelul a fost câștigător al premiului pentru „Cea mai bună rată de înrolare a oaspeților în Europa Centrală și de Est” în 2017.

Daca esti o persoana pasionata si ambitioasa, care isi doreste o cariera de succes intr-o companie cu renume, te asteptam sa ne cunoastem.

Vino in echipa Crowne Plaza!

Publicat 8 Nov. 2024 Reactualizat 8 Nov. 2024 Expiră 8 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.