![PROFESIONAL LEASING](https://content.ejobs.ro/img/logos/4/48630.jpg)
Manager financiar
PROFESIONAL LEASING
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Competente
Cunostinte Si Calificari Necesare
- Abilitati de coordonare, planificare, organizare si leadership;
- Gandire strategica;
- Integritate si seriozitate.
- Comunicare eficienta la toate nivelurile;
- Abilitati de luare a deciziilor in situatii complexe;
- Capacitate de analiza a datelor financiare;
- Pregătirea, interpretarea rapoartelor financiare;
- Adaptabilitate, abilitate de relationare cu oamenii si de organizare a proiectelor in derulare;
Cunostinte Si Calificari Necesare
- Experienţă minim 5 ani într-o poziţie de management financiar-contabil, in companii de productie/industrial.
- Competențe privind implementarea de proiecte de finanțare(constituie avantaj)
- Studii superioare in domeniul economic;
- Certificari membru CECCAR, CAFR, CCF, ACCA;
- Cunostinte solide de raportare si financiare, ERP, MS Office (Word, Excel, Power Point) si utilizare programe bancare;
- Cunostinte de limba engleza (nivel avansat).
- Permis auto cat. B
Descrierea jobului
- Conduce, coordonează și răspunde de activitatea departamentului financiar-contabil în conformitate cu legislația în vigoare;
- Implicarea in procesul de audit ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈financiar in vederea obtinerii unui raport de audit fara rezerve;
- Intocmirea situatiilor si rapoartelor de care raspunde in termenele si formatele agreate;
- Intocmirea situatiilor financiare statutare in conformitate cu OMFde aprobare a reglementarilor contabile conform IFRS.
- Masurarea, evaluarea, cunoasterea, gestionarea si controlul activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, precum si a rezultatelor obtinute de companie.
- Participarea activa la respectarea calendarului de raportare;
- Analiza si interpretarea pozitiilor de cheltuieli, respectiv furnizarea unor inputuri ce pot conduce la solutii de optimizare a acestora;
- Asigurarea implementarii procedurilor de lucru, prin delegarea responsabilitatilor specifice departamentului;
- Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajuntând la luarea unei decizii și răspunde obligațiilor legale din punct de vedere al registrelor contabile;
- Participarea la auditurile efectuate in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza si asigurarea indeplinirii actiunilor corective emise de auditori.
- Organizarea si mentinerea legaturii permanente cu organele bancare si fiscale, pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati, asigurand deplina legalitate a acestora;
- Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajuntând la luarea unei decizii și răspunde obligațiilor legale din punct de vedere al registrelor contabile;
- Aduce la cunoștință persoanelor din subordine modificările legislative și verifică aplicarea corectă a acestora;
Beneficii
- Salariu corelat cu experienta;
- Bonusuri, in functie de performantele obtinute;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in munca;
- Tichete de masa 30 lei/zi lucrata;
- Prime pentru diferite ocazii Paste, Craciun, zi de nastere;
- Masina de serviciu, laptop, telefon;
- Abonament medical;
- Asigurare de viata;
Descrierea companiei
PROFESIONAL LEASING ofera angajatorilor o varietate de solutii inclusiv recrutare permanenta, temporara si pe baza de contract, evaluare si selectie de personal, training, consultanta, personal asiatic.
Publicat
21 Iun. 2024
Reactualizat
21 Iun. 2024
Expiră
21 Iul. 2024
Joburi similare