Candidatul Ideal
Alătură-te echipei noastre în calitate de Manager eCommerce și participa la crearea si implementarea strategiei noastre de vânzări online!
Vei fi crucial în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente, dezvoltarea și gestionarea platformei de comerț electronic, optimizarea experientei clientilor, generand astfel si creșterea vânzărilor online.
Trebuie să ai abilități puternice de relaționare interpersonală și comunicare, abilități de gândire strategică, competențe în rezolvarea problemelor și o înțelegere profundă a marketingului digital și a analizei datelor.
Familiarizarea cu tendințele și practicile curente din industrie este esențială pentru succesul în acest rol.
Vei construi portofoliul de produse și servicii ce urmează a fi vândute prin intermediul platformei on-line
Abilități și calificări esențiale:
Diplomă de licență în Marketing, Managementul Afacerilor sau într-un domeniu similar.
Minim 3-5 ani de experiență în managementul comerțului electronic, preferabil în industria de retail sau bunuri de consum.
Cunoștințe cuprinzătoare despre strategiile și tactici de marketing digital, inclusiv SEO, SEM, publicitate pe rețele sociale, marketing prin email și marketing afiliat.
Competențe în utilizarea platformelor de comerț electronic și a sistemelor CMS.
Abilități analitice solide și experiență în utilizarea instrumentelor de analiză web pentru a urmări și analiza metricii de performanță.
Abilități excelente de comunicare, rezolvare a problemelor, respectare a termenelor agreate, precum și managementul proiectelor.
Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în colaborare cu echipa.
Competență în MS Office și alte aplicații software relevante.
Trebuie să fii:
Flexibil si adaptabil la schimbarile extrem de dinamice inregistrate in piata de profil - constructii
In permanenta conectat cu tendințele și practicile de ultimă oră din industrie.
Foarte organizat și atent la detalii pentru a gestiona eficient mai multe proiecte și sarcini.
Automotivat și orientat către rezultate, capabil să ia inițiativa în desfășurarea proiectelor noi.
Analitic, cu o capacitate ridicata in analiza si gestionarea corecta a bazelor de date in scopul fundamentarii deciziilor de business pe baza acestora.
Vei fi crucial în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente, dezvoltarea și gestionarea platformei de comerț electronic, optimizarea experientei clientilor, generand astfel si creșterea vânzărilor online.
Trebuie să ai abilități puternice de relaționare interpersonală și comunicare, abilități de gândire strategică, competențe în rezolvarea problemelor și o înțelegere profundă a marketingului digital și a analizei datelor.
Familiarizarea cu tendințele și practicile curente din industrie este esențială pentru succesul în acest rol.
Vei construi portofoliul de produse și servicii ce urmează a fi vândute prin intermediul platformei on-line
Abilități și calificări esențiale:
Diplomă de licență în Marketing, Managementul Afacerilor sau într-un domeniu similar.
Minim 3-5 ani de experiență în managementul comerțului electronic, preferabil în industria de retail sau bunuri de consum.
Cunoștințe cuprinzătoare despre strategiile și tactici de marketing digital, inclusiv SEO, SEM, publicitate pe rețele sociale, marketing prin email și marketing afiliat.
Competențe în utilizarea platformelor de comerț electronic și a sistemelor CMS.
Abilități analitice solide și experiență în utilizarea instrumentelor de analiză web pentru a urmări și analiza metricii de performanță.
Abilități excelente de comunicare, rezolvare a problemelor, respectare a termenelor agreate, precum și managementul proiectelor.
Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în colaborare cu echipa.
Competență în MS Office și alte aplicații software relevante.
Trebuie să fii:
Flexibil si adaptabil la schimbarile extrem de dinamice inregistrate in piata de profil - constructii
In permanenta conectat cu tendințele și practicile de ultimă oră din industrie.
Foarte organizat și atent la detalii pentru a gestiona eficient mai multe proiecte și sarcini.
Automotivat și orientat către rezultate, capabil să ia inițiativa în desfășurarea proiectelor noi.
Analitic, cu o capacitate ridicata in analiza si gestionarea corecta a bazelor de date in scopul fundamentarii deciziilor de business pe baza acestora.
Descrierea jobului
În acest rol, vei:
Dezvolta și implementa strategii pentru platforma de comerț electronic, aliniate cu obiectivele companiei, in scopul stimularii creșterii vânzărilor online.
Gestiona, menține și actualiza platforma de comerț electronic, asigurând o experiență de achizitie online a produselor noastre, fluidă și prietenoasă pentru clienți.
Stabili fluxul de lucru si derularea proceselor interne legate de buna desfasurare a platformei de comert online, cu fiecare departament implicat
Optimiza fluxuri interne cu scopul de a scurta timpii de gestionare a comenzilor și de a îmbunătăți experiența clientului
Monitoriza și analiza tendințele pieței, comportamentul clienților și activitățile concurenților pentru a identifica oportunități de îmbunătățire și a stimula creșterea cifrelor de vanzari
Utiliza cele mai bune practici din industrie, tehnologii noi și tehnici de marketing digital pentru a optimiza performanța site-ului de comerț electronic.
Crea și gestiona campanii de marketing, inclusiv marketingul prin email, publicitatea pe rețelele sociale, SEO/SEM și marketingul afiliat, pentru a atrage trafic și a crește conversiile.
Analiza datele, inclusiv analizele web și informațiile despre clienți, pentru a identifica domenii de îmbunătățire și a implementa strategii pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește vânzările.
Gestiona prompt și eficient solicitările de servicii pentru clienți, asigurând o satisfacție ridicată a clienților și rezolvarea problemelor cat mai rapid.
Dezvolta relații solide cu clientii și partenerii de business.
Monitoriza și răspunde feedback-ului, recenziilor și evaluărilor clienților pentru a menține o imagine de brand pozitivă și a îmbunătăți satisfacția clienților.
Periodic, vei pregati si analiza rapoarte despre performanța platformei de comerț electronic, inclusiv metrici cheie, tendințe de vânzări, comportamentul clienților și eficacitatea campaniilor.
Impactul tău:
Creștere a veniturilor și îmbunătățirea profitabilității prin strategii eficiente de comerț electronic și optimizare.
Gestionarea promptă și eficientă a solicitărilor de servicii pentru clienți, asigurând o satisfacție ridicată a clienților
Experiență și satisfacție sporite a clienților, ducând la creșterea retenției și loialității clienților.
Creșterea traficului pe site și a ratei de conversie, rezultând în îmbunătățirea performanței vânzărilor online.
Dezvolta și implementa strategii pentru platforma de comerț electronic, aliniate cu obiectivele companiei, in scopul stimularii creșterii vânzărilor online.
Gestiona, menține și actualiza platforma de comerț electronic, asigurând o experiență de achizitie online a produselor noastre, fluidă și prietenoasă pentru clienți.
Stabili fluxul de lucru si derularea proceselor interne legate de buna desfasurare a platformei de comert online, cu fiecare departament implicat
Optimiza fluxuri interne cu scopul de a scurta timpii de gestionare a comenzilor și de a îmbunătăți experiența clientului
Monitoriza și analiza tendințele pieței, comportamentul clienților și activitățile concurenților pentru a identifica oportunități de îmbunătățire și a stimula creșterea cifrelor de vanzari
Utiliza cele mai bune practici din industrie, tehnologii noi și tehnici de marketing digital pentru a optimiza performanța site-ului de comerț electronic.
Crea și gestiona campanii de marketing, inclusiv marketingul prin email, publicitatea pe rețelele sociale, SEO/SEM și marketingul afiliat, pentru a atrage trafic și a crește conversiile.
Analiza datele, inclusiv analizele web și informațiile despre clienți, pentru a identifica domenii de îmbunătățire și a implementa strategii pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește vânzările.
Gestiona prompt și eficient solicitările de servicii pentru clienți, asigurând o satisfacție ridicată a clienților și rezolvarea problemelor cat mai rapid.
Dezvolta relații solide cu clientii și partenerii de business.
Monitoriza și răspunde feedback-ului, recenziilor și evaluărilor clienților pentru a menține o imagine de brand pozitivă și a îmbunătăți satisfacția clienților.
Periodic, vei pregati si analiza rapoarte despre performanța platformei de comerț electronic, inclusiv metrici cheie, tendințe de vânzări, comportamentul clienților și eficacitatea campaniilor.
Impactul tău:
Creștere a veniturilor și îmbunătățirea profitabilității prin strategii eficiente de comerț electronic și optimizare.
Gestionarea promptă și eficientă a solicitărilor de servicii pentru clienți, asigurând o satisfacție ridicată a clienților
Experiență și satisfacție sporite a clienților, ducând la creșterea retenției și loialității clienților.
Creșterea traficului pe site și a ratei de conversie, rezultând în îmbunătățirea performanței vânzărilor online.
Descrierea companiei
Railing Design Srl distribuie accesorii si sisteme pentru balustrade, scari, copertine , usi si cabine de dus. Avem ca parteneri cele mai cunoscute firme din domeniu : Q-railing Gmbh, Dorma Glas Gmbh , Crl USA si altii.
www.railingdesign.ro
www.glassmag.ro
www.qualmont.ro