Candidatul Ideal
- Studii superioare absolvite
- 1-3 ani experienta comerciala
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
- Bun formator
Descrierea jobului
- Asigura formarea si integrarea noilor angajati
- Organizeaza activitatea echipei din subordine ( verifica planificarea angajatilor, sedinte zilnice )
- Gestioneaza activitatea segmentului alocat
- Verifica si monitorizeaza comenzile de marfa pentru a asigura necesarul de marfa la raft
- Asigura implantarea corecta a produselor
- Mentine relatia cu clientii si raspunde sugestiilor acestora.
Descrierea companiei
Auchan Retail România, parte a grupului Auchan Retail, este specialistul alimentar cu cele mai largi game și prețuri mici, prin care susține puterea de cumpărare a românilor și afirmă rolul de a selecționa și a concepe cele mai bune game de produse, conform nevoilor clienților și tendințelor de consum.
Auchan Retail România este și un actor responsabil care realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc.
De asemenea, peste tot în lume, angajații Auchan Retail sunt încurajați să își dezvolte pasiunea pentru meserie și împărtășesc viziunea unui comerț în care atenția pentru om și mediu primează față de orice altceva.
Succesul Auchan a fost realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți dorești să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite-ne CV-ul
Informații privind Protecția Datelor cu Caracter Personal le regășiți accesând link-ul: https://cariere.auchan.ro/Account/Register#, Termenii și condițiile.