Manager de produs - MEP
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cursuri/atestări specifice postului : specifice; producatorilor echipamentelor/sistemelor MEP
- Experiența profesională: minim 5 ani pe un post similar;
- Cunostinte tehnice specifice privind instalațiile MEP;
- Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare orientată ideal pe produsele MEP)
- Cunostinte operare calculator (MS Word, Excel, Outlook, Internet, sisteme E.R.P.)
- Permis de conducere - categoria B;
- Limba engleză - nivel avansat.
Descrierea jobului
- Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀propusă, configurații tehnice, oferte etc);
- Analizează documentația primită ︁în concordanță cu cerințele clientului sau caietelor de sarcini;
- Analizeaza permanent piata de produse MEP si urmareste permanent evolutia solutiilor MEP aplicabile;
- Se implica in mod activ in lucrarile castigate, oferind suport catre departamentul de Executie, pana la predarea completa catre cel responsabil cu executia lucrarii;
- Participa la fazele de pre-sales, pre - proiectare si proiectare DDE;
- Organizeaza si desfasoara toate activitatile necesare intocmirii ofertelor;
- Se preocupa de descoperirea de noi servicii si produse care sa sporeasca gradul de competente pe domeniul de activitate;
- Asigura diversificarea, lansarea de noi solutii, identificarea de parteneriate cu furnizorii/producatorii de echipamente MEP;
- Reprezinta departamentul Tehnic in exterior si mentine contactele necesare cu furnizori/producatori pentru solutii sau echipamente MEP;
- Mentine relatia cu furnizorii p.p.d.v. tehnic ( cursuri de specialitate, noutati tehnice, eventual participari la targuri de specialitate separate sau impreuna cu furniziorii etc);
- Asigura predarea catre executie a ofertei din punct de vedere tehnic si costuri in cazul castigarii unei lucrari/licitatii pana la preluarea completa a responsabilitatilor de catre Project Manager.
Descrierea companiei
UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).
Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:
Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)