Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager de Echipa / County Manager

iCredit Romania
17 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui Manager de Echipa/County Manager dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.

Responsabilități:
Coordoneaza echipa de vanzari
Responsabil cu procesul de recrutare, selectie, dezvoltare si motivarea echipei
Indeplinirea obiectivelor lunare si semestriale de performanta stabilite

Cerințe:
Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare;
Cunostinte de operare PC (Word, Excel);
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj);
Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare
Constituie avantaj permis conducere categoria B.

Beneficii:
Pachet de remuneratie atractiv;
Bonusuri lunare si semestriale de performanta;
Tichete de masa;
Abonament servicii medicale Regina Maria;
Evenimente corporate si teambuilding;
Programe de training;
Oportunitati de promovare in cadrul companiei.


Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes.

Suntem în căutarea unui County Manager dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană orientată către rezultate, cu abilități excelente de comunicare și leadership, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.

CRITERII DE SELECȚIE

Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.

Peste 6 luni de experiență în Bănci, Management, Vânzări

Cerinte:
Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
Experienta intr-un post similar (constituie avantaj);
Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj);
Cunostinte de operare PC;
Bune competente de comunicare si de negociere;
Orientare catre rezultate si catre client;
Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica;
Permis conducere categoria jobului
Coordonarea activitatii Punctului de lucru;
Managementul echipei – recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei;
Retentia, integrarea si motivarea angajatilor;
Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial;
Gestionarea si planificarea procesului de vanzare;
Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante;

Beneficii:
Pachet de remuneratie atractiv;
Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta
Tichete de masa;
Abonament servicii medicale Regina Maria;
Evenimente corporate si teambuilding;
Programe de training;
Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
Masina de serviciu



Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca EAM să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la email . Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către EAM găsiti pe #Politica-de-protectie-a-datelor.

ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!

Descrierea companiei

iCredit este o instituție financiară nebancară care face parte din Management Financial Group, unul dintre liderii serviciilor financiare nebancare din Europa Centrală și de Est. În cei 12 ani de activitate în România, iCredit a oferit peste 700.000 de credite rapide.

Echipa noastră este formată din peste 1500 de colegi, angajați și colaboratori ce activează în sediul central din București și în cele peste 110 de puncte de lucru din țară.

Oferim angajaților noștri un pachet complet de beneficii salariale și extrasalariale și îi susținem în procesul lor de dezvoltare profesională prin mentorat, programe de training și cursuri specializate.

Te invităm să aplici la postul care ți se potrivește și să descoperi iCredit așa cum este - o companie cu un istoric solid, dinamică și în continuă dezvoltare.

Apasa PLAY pe filmuletul de mai jos si colegul nostru iti va oferi cele mai importante motive sa te alaturi echipei noastre:-)

Publicat 28 Mai 2024 Reactualizat 25 Iun. 2024 Expiră 27 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.