Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Manager Calitate

BEST ACHIZITII SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Rapiditate in intocmirea documentelor specifice postului analist de calitate;
Cursuri universitare cu diplomă de inginer;
Cursuri si atestate prevazute de lege pentru implementarea sistemului de management al calitatii;
Cu experienta si cunostinte de legislatie in domeniu;
Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point);
Abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita;
Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie;
Acuratete in intocmirea documentelor specifice activitatii.
Experienta in domeniul achizitiilor publice min 2 ani.

Descrierea jobului

Asigurarea desfasurarii activitatii firmei in conformitate cu normele legale in privinta documentelelor specifice implementarii sistemului de management al calitatii, in care sunt prezentate politica si obiectivele in domeniul calitatii, in conformitate cu cerintele standardului ISO9001:2015, ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu, ISO 13485:2016 managementul calitatii pentru dispozitivele medicale (import, distributie si depozitare dispozitive medicale), OHSAS 18001:2007 – ISO 45001 managementul sanatatii si securitatii ocupationale (risc profesional).
Inregistrarea si trasabilitatea documentelor pentru a tine o evidenta comerciala asupra bunurilor
Reprezinta si face legatura intre companie si beneficiar cu privire la problemele legate de controlul calitatii;
Exercita controlul calitatii asupra produselor achizitionate, alimentare, nonalimentare, ambalaje si echipamente medicale(dispozitive medicale);
Participa si semneaza documentele intocmite la verificarile efectuate in privinta calitatii produselor;
Responsabil pentru pregatirea la timp si aducerea la zi a documentatiilor privitoare la controlul calitatii;
Responsabil cu implementarea sistemului de management al calitatii, al mediului, al activitatilor cu dispozitive medicale si al sanatatii si securitatii ocupationale;
Efectuarea analizelor calitative tehnice in cadrul proiectelor;
Intocmirea procedurilor de calitate interne (pentru a asigura trasabilitatea lantului de aprovizionare import, distributie si comercializare);
Solutionarea eventualelelor abateri de la standardele de calitate reclamate de clienti;
Monitorizarea indicatorilor operationali de performanta;
Implementarea sistemului de corectare a erorilor;
Informeaza superiorii ierarhici despre eventualele neconformitati de calitate si propune planuri pentru imbunatatire.
Participarea la AUDIT anual de supraveghere a certificatelor ISO ale companiei; elaboreaza documentatia necesara extinderii certificarilor de calitate a companiei cu alte standarde de calitate, la cererea companiei.
Participa la Audit de certificare pentru standarde noi de calitate, solicitate de companie.

Descrierea companiei

Compania BEST ACHIZITII s-a infiintat in anul 2013, avand ca obiect de activitate cod CAEN “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”, respective servicii de consultanta in materia achizitilor publice si private, cu un vast portofoliu de clienti din Romania si din strainatate , avand o echipa de profesionisti in diverse domenii de activitate.
Publicat 9 Ian. 2025Reactualizat 8 Febr. 2025Expiră 8 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.