Manager atragere fonduri
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare in domeniul economic sau juridic finalizate;
- Experienta pe o pozitie similara in sectorul financiar-bancar, preferabil in domeniul creditarii persoanelor juridice;
- Experienta in consultanta pentru fonduri europene constituie un avantaj;
- Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Atentie la detalii, orientare spre rezultate si capacitatea de a respecta termenele limita;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Identificarea oportunitatilor de finantare pentru sustinerea activitatii si proiectelor societatii;
- Construirea si mentinerea relatiilor ︁︃︅︈︁︈︈︁︆︆cu comunitatea de afaceri, prin initierea si participarea in intalnirile si discutiile destinate atragerii si accesarii de finantari;
- Gestionarea discutiilor cu finantatorii din Romania si din strainatate, precum si cu intermediarii implicati in emiterea de titluri mobiliare (adresate investitorilor calificati);
- Atragerea resurselor necesare pentru sustinerea activitatii curente a societatii;
- Elaborarea proiectelor de afaceri necesare pentru plasarea resurselor financiare atrase;
- Stabilirea conditiilor de eligibilitate pentru accesul la finantare si implementarea strategiei de vanzari, cu accent pe cresterea performantei echipei si extinderea portofoliului de clienti;
- Suport acordat conducerii executive a societatii pentru gestionarea corespunzatoare a perioadelor de audit si organizarea resurselor, pentru analizele de piata si cele vizand portofoliul de clienti;
- Colaborarea cu persoanele avand responsabilitati in coordonarea si supervizarea activitatii agentiilor si a directorilor zonali;
- Colaborarea cu persoanele avand responsabilitati in realizarea campaniilor de marketing digital pe platformele online relevante;
- Monitorizarea performantelor si ajustarea strategiilor de atragere de fonduri si dezvoltare a portofoliului in functie de evolutia pietei si rezultate;
- Monitorizarea si analiza pietei financiare, identificand tendintele si oportunitatile relevante, cat si constrangerile legislative, financiare si sociale;
- Asigurarea unei imagini pozitive a companiei pe piata si promovarea continua a produselor de creditare astfel dezvoltate.
Beneficii:
- Salariu incepand cu 12000 lei net;
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/ tichet;
- Laptop/telefon mobil/masina de serviciu in functie de disponibilitate;
- Contract individual de muncă pe perioada nedeterminată;
- Un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
Descrierea companiei
Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana la 900 000 lei. S
copul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).
Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.
Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.
Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.
-
- 21 Nov. 2024
CONSULTANT FONDURI EUROPENE
UNLOCK BUSINESS CONSULTING
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 2 orașe