Candidatul Ideal
• studii superioare in domeniul ingineriei sau stiinte economice sau marketing
• experienta anterioara in achizitii, preferabil in domeniul productiei, minim 3 ani
• competente avansate de operare PC (MS Office) si utilizarea unui ERP constituie un avantaj
• cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris, vorbit)
• abilitati de leadership si management
• abilitatea de a gestiona procesele de achizitii si coordonarea echipei pentru a asigura fluxul optim de aprovizionare
• capacitatea de a crea si prezenta rapoarte clare si concise
• capacitatea de a respecta standardele de lucru inclusiv in situatiile cu termene limita stranse,
• orientare catre rezultate si atitudine proactiva
• bune abilitati de comunicare si relationare cu membrii echipei si reprezentantii altor compartimente
• abilitati de relationare si negociere cu furnizorii
• preocupare pentru dezvoltare profesionala
* Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati.
• experienta anterioara in achizitii, preferabil in domeniul productiei, minim 3 ani
• competente avansate de operare PC (MS Office) si utilizarea unui ERP constituie un avantaj
• cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris, vorbit)
• abilitati de leadership si management
• abilitatea de a gestiona procesele de achizitii si coordonarea echipei pentru a asigura fluxul optim de aprovizionare
• capacitatea de a crea si prezenta rapoarte clare si concise
• capacitatea de a respecta standardele de lucru inclusiv in situatiile cu termene limita stranse,
• orientare catre rezultate si atitudine proactiva
• bune abilitati de comunicare si relationare cu membrii echipei si reprezentantii altor compartimente
• abilitati de relationare si negociere cu furnizorii
• preocupare pentru dezvoltare profesionala
* Vor fi contactati pentru interviu doar candidatii selectati.
Descrierea jobului
Responsabilitati
• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea din compartimentul de Achizitii
• Planifică activitatea echipei astfel încât să asigure materialele necesare, la termen si in costurile stabilite, pentru realizarea producţiei planificate
• Aloca sarcinile catre membrii echipei in functie de cerintele activitatii curente si de perspectiva
• Evalueaza permanent activitatea fiecarui membru si redistribuie sarcinile atunci cand este cazul
• Negociaza conditii comerciale si financiare cu potentiali furnizori
• Monitorizeaza si evalueaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali
• Actualizeaza sau intocmeste proceduri noi privind activitatea compartimentului
• Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale
Beneficii:
• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea din compartimentul de Achizitii
• Planifică activitatea echipei astfel încât să asigure materialele necesare, la termen si in costurile stabilite, pentru realizarea producţiei planificate
• Aloca sarcinile catre membrii echipei in functie de cerintele activitatii curente si de perspectiva
• Evalueaza permanent activitatea fiecarui membru si redistribuie sarcinile atunci cand este cazul
• Negociaza conditii comerciale si financiare cu potentiali furnizori
• Monitorizeaza si evalueaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali
• Actualizeaza sau intocmeste proceduri noi privind activitatea compartimentului
• Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale
Beneficii:
- Bonus de performanta, acordat trimestrial
- Tichete de masa
- Tichete cadou (Paste, Craciun, zi de nastere etc.
- Asigurare medicala si asigurare de viata
- Voucher de vacanta
- Decontare transport public intraurban
Descrierea companiei
www.aee.ro