Candidatul Ideal
Oraș: Targu-Mures (Mures, head-office)
Job type: Full time
Căutăm un manager de achiziții profesionist, care va fi responsabil de gestionarea unui anumit grup sau categorie de produse în cadrul unei companii. Responsabilitățile dvs. principale vor fi de a analiza tendințele industriei și ale consumatorilor, de a dezvolta strategii și de a supraveghea prețurile, promovarea și gestionarea gamei de produse pentru a maximiza vânzările și profitabilitatea. Trebuie să aveți o vastă experiență în înțelegerea nevoilor consumatorilor și a mediului de retail. Trebuie să aibă o mentalitate comercială și o înțelegere deplină a principiilor de marketing și vânzări. Abilitățile excepționale de comunicare sunt, de asemenea, esențiale pentru managerii de achiziții. Scopul este de a crește vânzările și profitabilitatea afacerii pentru a conduce la o creștere durabilă.
- Experiență dovedită de minim 2 ani ca manager de achiziții sau rol similar
- Studii superioare în administrarea afacerilor, marketing sau domeniu conex
Descrierea jobului
- Analizezi datele sau perspectivele pentru a determina tendințele industriei și ale consumatorilor
- Concepeți strategii de dezvoltare pe termen lung pentru categoriile de produse
- Elaborarea de strategii de ieșire pentru produsele care nu reușesc
- Promovezi relațiile de încredere cu furnizorii pentru a obține prețuri mai bune și o calitate mai bună a serviciilor
- Efectuarea comenzilor corespunzătoare pentru a asigura disponibilitatea produselor care răspund cerințelor consumatorilor
- Determinați poziționarea unei categorii de produse pentru a maximiza vizibilitatea
- Asigurați legătura cu echipele de marketing pentru a determina prețurile competitive și activitățile promoționale ale unei categorii de produse
- Colaborați cu cumpărătorii și comercianții pentru a extinde categoriile de produse
- Faceți previziuni privind cererea de produse pentru a asigura sustenabilitatea stocurilor
- Asumați-vă responsabilitatea dezvoltării bugetului și a veniturilor pentru categorie
- Cunoștințe solide privind managementul categoriilor, principiile de marketing și vânzări
- Înțelegerea metodelor de analiză a datelor și a previziunilor
- Competență în MS Office și limba engleză
- O minte analitică cu o capacitate strategică
- Abilități excelente de comunicare și relaționare
- Pachet salarial competitiv
- Tichete de masă
- Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun
- Activități de team building
- Fructe proaspete, gustări, ceai și cafea în birou
- Spațiu de birou modern
- Echipă tânără și modernă
- Produse MINDTHEGAP gratuite
- Posibilitatea de a participa la diverse programe de formare și conferințe
- Transport la birou în zilele de lucru acoperite de angajator
Descrierea companiei
MINDTHEGAP este un brand eclectic premium, care concepe și produce Tapet, Textile, Corpuri de iluminat și Tablouri, produse distribuite în peste 70 de țări din întreaga lume. Credem că design-urile noastre care au un caracter puternic artistic, spiritul nostru și obsesia pentru calitate sunt sufletul produselor noastre. Pe măsură ce continuăm să creștem, căutăm în mod constant noi talente și colegi devotați. Suntem dornici să găsim oameni care caută provocări zilnice și care cred că jobul într-o companie ca a noastră este mai mult decât un simplu loc de muncă.
Vă invităm să descoperiți lumea noastră plină de creativitate!