-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Manager Achizitii

INTERTRADE GROUP LTD SRL BACAU
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiența profesională necesară este de minim 3 ani în achiziții;
Absolvent de studii superioare – construcții reprezinta un avantaj
Cunoștințe de limbă română și engleză;
Cunostințe de operare PC și de raportare – la nivel ︋︅️︄︌︅︌︃​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎avansat (Word, Excel), AutoCad);
Abilitati de a interpreta date tehnice, rapoarte tehnice
Capacitate foarte buna de comunicare si relationare,
Spirit de echipa, flexibilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate
Abilitati de planificare si organizare, gandire analitica si critica
Abilitatea de a comunica eficient cu furnizorii, colegii si conducerea companiei pentru o colaborare optima in procesul de achizitii;
Capacitate de a analiza date complexe, de a evalua furnizori si de a interpreta tendintele pentru a lua decizii informate in procesul de achizitii;
Atenție la detalii, responsabilitate, capacitatea de a procesa o cantitate mare de informații.

Descrierea jobului

Competenţe și abilități esenţiale:
Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;
Munca în echipă și colaborare interdepartamentală;
Business acumen ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄(cunoașterea tendințelor, gestionarea bugetelor și a contractelor, documentația specifică
Time management;
Meticulozitate, atenție la detalii și foarte bune abilități de lucru cu cifrele;
Colaborarea cu furnizorii (achiziția de materiale de constructie, servicii, /transport);

Atributiile si responsabilitatile postului:
Citirea și înțelegerea documentației tehnice și a desenelor specifice domeniilor construcțiilor civile
Verificarea și determinarea pachetelor de lucrări și ︈︀​︉︆​︁︇︇​︂︀︇a materialelor din documentațiile tehnice sau desene aferente domeniilor sus-amintite
Transmiterea solicitărilor de ofertă asociate de lucrări și a materialelor asociate proiectelor în lucru
Coordonarea cu echipa de estimare de costuri în vederea realizării ofertelor pentru clienți publici și privați
Elaborarea solicitărilor de clarificare aferente proiectelor în studiu.
Analiza posibilităților de colaborare cu furnizorii din România ;
Analiza sortimentelor și grupurilor de sortimente de materii prime;
Încheierea contractelor în condiții avantajoase pentru companie;
Asigurarea plasării la timp a comenzilor către furnizori;
Asigurarea necesarului de repere, în cele mai bune condiții de calitate şi preţ, ţinând cont de necesar;
Întocmirea și lansarea comenzilor către furnizori, alături de toate documentele necesare și specifice achizițiilor și/sau importurilor intracomunitare;
Negocierea termenelor de plată, a condițiilor, a transporturilor, în baza cotațiilor de preț primite;
Realizarea analizelor necesare și raportarea indicatorilor specifici (mișcarea stocurilor, produse acceptate/respinse, termene de plată, etc.);
Identificarea celor mai potriviți furnizori și (re)negocierea condițiilor;

Calități personale:
Gândire strategică și abilități analitice puternice,
Capacitatea de a analiza o cantitate mare de date, de a prognoza și de a dezvolta strategii pe termen scurt și lung, Sistematic, responsabil, orientat către rezultate, rezistent la stres.

Oferta noastră:
Salariul motivant- se va discuta cu fiecare candidat;
Asigurare de sanatate privata;
Premii și bonusuri ocazionale (prime de sărbători, bonus recomandare, etc.);
Decont transport;
Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
Mediu de lucru profesionist.

Descrierea companiei

Publicat 7 Nov. 2024 Reactualizat 7 Nov. 2024 Expiră 7 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.