Manager Achizitii (Roman)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.
Cerințe:
- experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție;
- competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori;
- abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă;
- cunoștințe bune privind contractele comerciale;
- capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii;
- apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientul intern, completată de o viteza bună de reacție și de capacitatea de a lua decizii;
- sunt indispensabile cunostințele de operare în MS Office și abilități de lucru cu programe informatice;
- integritate, seriozitate, loialitate.
Descrierea jobului
- coordonează activitățile de achiziții, în conformitate cu politicile și viziunea companiei
- analizează tendințele din piața de materii ︁︈︁︁︈︁︄︄︁︉︉︁︀︂︃︃︇︁︆︄prime și face propuneri privind nivelul de stoc pe fiecare categorie de produs
- supervizează respectarea de către achizitori a deciziilor privind fiecare categorie de produs
- stabilește pentru fiecare reper nivelul optim de stoc și urmărește respectarea acestuia
- supervizează menținerea la zi a datelor din sistemul informatic de operare pentru o acuratețe ridicată a ofertelor către clienții
- construește și menține o relație profesională foarte bună cu furnizorii; identifică noi furnizori și analizează ofertele acestora
- negociază contracte, oferte de preț, condiții de livrare și termene de plată
- stabilește împreună cu celelalte departamente criteriile de eligibilitate pentru furnizori și efectuează periodc evaluarea acestora
- identifică și implementează soluții care conduc la creșterea vitezei de răspuns a departamentului către clienții interni
- îndrumă, ghidează și motivează echipa din subordine
- planifică eficient activitatea echipei, stabilește alocarea sarcinilor și se asigură de o încărcare echilibrată pe fiecare achizitor
- evaluează performanța echipei din subordine și adoptă soluții pentru determinarea acesteia în obținerea de rezultate foarte bune
- acționează ca un bun exemplu față de echipă, trasând direcții clare de lucru, colaborare și dezvoltare
- participă activ la procesul de îmbunătățire continuă a procedurilor de lucru; adoptă și implementează fără întârziere noile proceduri
- relaționează cu furnizorii și clienții interni, se implică în rezolvarea diferitelor situații apărute, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact
- participă la pregătirea bugetelor, previziunilor și implementarea ajustării operaționale necesare pentru impactarea în mod pozitiv a performanțelor operaționale, dar și financiare
- efectuează analize și prezintă soluții de optimizare și eficientizare resurse vs. costuri vs. nevoi și cerințe clienți
- ca membru al echipei de management a societății, managerul de achiziții va fi recompensat cu un pachet salarial corespunzător cu nivelul de răspundere pe care și-l asumă și cu performanța pe care o va obține;
- în pachetul său va fi curprins un salariu lunar fix, un bonus lunar variabil, premii de sărbători, acces la pregătire profesională suplimentară și recunoaștere a performanțelor obținute în cadrul echipei;
- programul de lucru este de zi, corelat cu activitățile specifice, dar și flexibil, în funcție de necesități.
Descrierea companiei
Cu 33 de ani de experiență în domeniul producției, TERMOPLAST este unul din cei mai importanți producători de tâmplarie PVC din România.
Avem 9.000 mp de hale de producție și investiții de peste 6.000.000 euro în utilaje, 210 angajați cu experiență în vânzări, producție și montaj, astfel că reușim să oferim clienților noștri un produs de top și o experiență unică pe toată durata de utilizare a produselor noastre.
Din 2010 suntem prezenți în piața europeană de tâmplarie PVC (Italia, Belgia, Germania, Austria, Portugalia, Franța, Olanda, Spania și Ucraina), iar de atunci performăm cu succes an de an.
Angajații noștri sunt, fără îndoială, cea mai importantă resursă. Investițiile în pregătirea și motivarea lor sunt o prioritate și o preocupare permanentă a echipei de management.
Împreună construim și dezvoltăm businessul Termoplast către obiectivul de a atinge 22.000.000 euro cifră de afaceri în 2024.