Manager Achizitii - Cluj Napoca
RUMPRODCOM S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate;
- Experiența profesională necesară este de minim 3 ani în achiziții;
- Cunoștințe de limbă română și engleză;
- Cunoștințe PC, programe de bază.
- Abilitatea de a comunica eficient cu furnizorii, colegii si conducerea companiei pentru o colaborare optima in procesul de achizitii;
- Capacitate de a analiza date complexe, de a evalua furnizori si de a interpreta tendintele pentru a lua decizii informate in procesul de achizitii;
- Atenție la detalii, responsabilitate, capacitatea de a procesa o cantitate mare de informații.
Descrierea jobului
Suntem un nou retailer din piata si ne dorim sa angajam un Manager Achizitii dedicat si pasionat. Angajarea se face ︁︀︂︃︃︇︁︆︄cu normă întreagă, cu perioadă de probă.
Atributiile si responsabilitatile postului:
Calități personale:
Condițiile de muncă:
Daca indeplinesti criteriile si esti interesat(a) sa faci parte din echipa noastra, te invitam sa trimiti CV-ul la numarul de whatsapp 073 707 4009(Dragoș Blănaru).
Te asteptam in echipa noastra!
Atributiile si responsabilitatile postului:
- Colaborarea cu furnizorii (achiziția de produse alimentare, produse chimice de uz casnic și produse nealimentare):
- Analiza posibilităților de colaborare cu furnizorii din România și țările CE;
- Analiza sortimentelor și grupurilor de sortimente de mărfuri;
- Negocieri, corespondență de afaceri în limba română și engleză cu furnizorii potențiali și cei deja existenți;
- Încheierea contractelor în condiții avantajoase pentru companie;
- Asigurarea plasării la timp a comenzilor către furnizori;
- Controlul îndeplinirii comenzilor;
- Interacțiunea cu partenerii pe toate aspectele legate de livrarea mărfurilor.
Calități personale:
- Gândire strategică și abilități analitice puternice,
- Capacitatea de a analiza o cantitate mare de date, de a prognoza și de a dezvolta strategii pe termen scurt și lung, Sistematic, responsabil, orientat către rezultate, rezistent la stres.
Condițiile de muncă:
- Lucru în biroul din Cluj-Napoca;
- Program de muncă: (luni - vineri) 8:00 - 17:00 cu pauză de masă de o oră;
- Disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu.
Daca indeplinesti criteriile si esti interesat(a) sa faci parte din echipa noastra, te invitam sa trimiti CV-ul la numarul de whatsapp 073 707 4009(Dragoș Blănaru).
Te asteptam in echipa noastra!
Descrierea companiei
Tel. contact angajator: 073 707 4009(Dragoș Blănaru)
Adresa biroului: mun. Cluj-Napoca, Piața Stefan cel Mare nr.5, sc. 6, et.1, ap. 53.
Adresa biroului: mun. Cluj-Napoca, Piața Stefan cel Mare nr.5, sc. 6, et.1, ap. 53.
Publicat
17 Sept. 2024
Reactualizat
17 Oct. 2024
Expiră
17 Oct. 2024