Maintenance Planner
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 3 ani de experiență în departamentele de întreținere;
- Minim 1 an de experiență în planificarea mentenantei;
- Cunostinte si experienta de lucru cu sistemul SAP S4Hana:
- Bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
- Engleză scrisă și vorbită la nivel avansat;
- Persoană independentă și orientată spre organizare.
Descrierea jobului
- Responsabilitatea principală este planificarea activităților de mentenanță în SAP S4 HANA PM;
- Colaborarea cu planificatorul de producție și planificatorul ︁︈︁︁︈︁︄︆︁︈︀logistic pentru a planifica operațiunile de întreținere cu impact minim asupra realizării producției;
- Introducerea pieselor de schimb necesare in modulul SAP PM pentru a asigura un stoc minim disponibil;
- Creare locatie functionala in sistem pentru echipamentele instalate in fabrica;
- Crearea și întreținerea echipamentelor în modulul SAP PM la locația funcțională;
- Planificarea lucrarilor de mentenanta, timp si BOM in functie de situatia reala a echipamentelor de productie;
- Planificarea tehnicienilor de întreținere pentru efectuarea operațiunilor de întreținere;
- Generați comenzi de lucru, introduceți detalii cuprinzătoare despre lucrări și atribuiți lucrări membrilor calificați ai echipei;
- Crearea și menținerea documentației tehnice, în modulul SAP PM;
- Clasificarea notificatiilor de mentenanta conform standardelor interne;
- Comunicați politicile, procedurile și orice actualizări personalului de întreținere;
- Înregistrarea digitală a pachetelor de piese de schimb și asigurarea aprovizionării cu piese de schimb;
- Asigurarea optimizării durabile a sistemului cu scopul de a crește randamentul și de a crește disponibilitatea, de exemplu prin evaluarea sistematică a achiziției de date a mașinii.
Descrierea companiei
Fondatorul companiei noastre, Andreas Stihl, a dezvoltat primul său motoferăstrău în 1926. Sloganul său: „Să ușureze munca oamenilor cu și în natură”. Acest principiu călăuzitor este încă de o importanță fundamentală pentru noi astăzi. Ne proiectăm produsele pentru a se potrivi cerințelor clienților noștri. De la înființare, acum mai bine de 90 de ani, compania a crescut de la o afacere cu un singur om la un producător global de motoferăstraie și echipamente pentru exterior. Ideile inovatoare, know-how-ul intern și măiestria meticuloasă au dus la un portofoliu de produse larg și în continuă expansiune. STIHL a fost cel mai vândut brand de ferăstraie cu lanț din lume din 1971. Inovațiile noastre remarcabile au stabilit reperul pentru industrie în mod repetat.
Dorim să continuăm să creștem și să ne menținem valorile și în viitor. La urma urmei, succesul de durată poate fi obținut doar prin aderarea la principii solide. Suntem mândri să privim înapoi la cei peste 90 de ani de STIHL.