Candidatul Ideal
• Experienţă în comerţ • Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului • Excelente abilităţi de comunicare, flexibilitate, integritate profesională • Cunoştinţe de operare MS Office • Disponibilitatea de a lucra în ture
Descrierea jobului
• Expune în suprafaţa de vânzare toate mărfurile aflate în stoc, respectând principiul FIFO. • Controlează zilnic calitatea, aspectul şi termenul de valabilitate al produselor expuse în zona comercială, pe cele necorespunzatoare le îndepărtează din zona de vânzare şi le depozitează în zona special amenajată pentru acestea. • Efectuează recepţiile şi retururile de marfă, cantitativ şi calitativ, verifică actele însoţitoare (declaraţii de conformitate etc). • Realizează toate activităţile necesare pregătirii articolelor pentru vânzare. • Oferă la cerere date şi detalii referitoare la produsele expuse pentru vânzare. • Participă la efectuarea inventarelor parţiale şi anuale.
Descrierea companiei
METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.