-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Lucrator comercial – punct vanzare acumulatori

MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona REPUBLICA, sunt activi pe piata din Romania din 1991 si sunt specializati in productia si comercializarea unei game largi de acumulatori.

Sansele sunt de partea ta daca:
  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar, de preferat customer support/ vanzari.
  • Ai cel putin diploma de bacalaureat.
  • Ai ceva cunostinte in folosirea unui soft de gestiune, vei lucra in programul SENIOR SOFTWARE.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Descrierea jobului

Conditiile de angajare sunt:
  • Salariul fix net este de 3200 RON.
  • Tichete de masa (40 RON/zi), abonament medical privat, ︁︀​︂︃︃​︉︆​︁︅︉al 13-lea salariu iar pentru orele lucrate sambata vei fi platit suplimentar cu 200%.
  • Programul de lucru este: L-V de la 08:00 la 16:30 (cu o jumatate de ora pauza de masa), S de la 08:00-14:00 (orele lucrate sambata sunt platite suplimentar conform legii).
  • In primele 6 luni ti se va incheia un contract de munca pe perioada determinata, iar dupa contractul de munca va fi pe perioada nedeterminata.
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.
Schita zilei de munca:
  • Vei organiza si gestiona activitatea punctului de vanzare, te vei ocupa de intocmirea necesarului de materiale si produse, vei face comenzile necesare, asigurandu-te ca stocurile sunt permanent reactualizate.
  • Vei participa activ in tot procesul vanzarii, incepand cu informarea si consilierea clientilor asupra produselor comercializate (acumulatori auto) prin toate canalele de comunicare (fizic, mail, telefonic), pana la incasarea contravalorii produselor si emiterea de avize, facturi si inregistrarea vanzarilor in casa de marcat.
  • Pe parte administrativa te vei ocupa de inregistrarea documentelor de intrare/iesire, intocmirea registrului de casa, inventarierea lunara a punctului de vanzare si mentinerea la zi a stocurilor (SENIOR SOFTWARE) precum si de eliberarea dispozitiilor de plata pentru deconturi.

Descrierea companiei

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Publicat 14 Nov. 2024 Reactualizat 15 Nov. 2024 Expiră 14 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.