Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Lucrator comercial logistica PUP IKEA Sibiu

S.C. IKEA Romania S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.

Ce vom aprecia la tine:

• Abilități bune de comunicare, organizare și prioritare a responsabilităților zilnice.
• Orientare către lucrul în echipă.
• Atitudine proactivă orientată către nevoile clienților.
• Capacitatea de adaptare, rezistență la stres și orientare către soluții.
• Abilități/cunoștințe de lucru în sisteme PC ( recepție/ înregistrare marfă).
• Rezistență la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de până la 25 kg.
• Disponibilitate de a lucra în ture și în weekend-uri.

Descrierea jobului

De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă? 

Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:  

Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).  

Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță. 

Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre. 

Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună! 

Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară. 

Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara. 

Responsabilitățile tale zilnice:

• Manipularea mărfurilor: recepție, descărcare, încărcare și organizarea în spațiul de depozitare în vederea livrării produselor către clienți în timp util.
• Cunoașterea, respectarea și aplicare procedurilor și metodelor de lucru, conform rutinelor zilnice.
• Înregistrarea și actualizarea informațiilor legate de procesele zilnice în sistemele interne.
• Gestionarea retururilor venite din partea clienților cu respectarea procedurii de retur.
• Interacțiune zilnică cu clienții și gestionarea informații necesare, folosind un limbaj profesionist adecvat, cu scopul de a oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai plăcută.
• Așezarea comenzilor în funcție de tipul acestora în zonele desemnate.
• Verificarea cantitativă și calitativă a comenzilor pregătite pentru livrare, conform standardelor și obiectivelor departamentului.
• Utilizarea echipamentului de lucru în mod corect, sigur și eficient, pentru a minimiza riscurile de accidente.
• Raportarea imediată a oricărui incident ce vizează probleme de sănătate sau securitate către managerul direct.
• Preluarea inițiativei și propunerea de noi soluții, împreuna cu echipa, pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților.

Descrierea companiei

O carieră la IKEA te poate duce în orice direcție îți place

A ajuta oamenii să își creeze o viață de zi cu zi mai bună acasă este o muncă importantă, pentru care sunt implicate mai multe roluri. Atât de multe, de fapt, încât suntem destul de siguri că vei găsi ceva care să ți se potrivească. Ce ar fi să derulezi în jos și să faci următorul pas în cariera ta?

Alege domeniul de activitate care ți se potrivește

Ai experiență într-un anumit domeniu sau cauți provocări complet noi? Oricum ar fi, aici poți afla mai multe despre categoriile noastre de locuri de muncă și poți căuta posturile disponibile.

Alimentație și restaurante

Poate nu știai, dar suntem al șaselea cel mai mare lanț alimentar din lume, oferind gustări și mese sănătoase cu o aromă unică suedeză pentru milioane de oameni în fiecare an. În calitate de angajat în sectorul alimentar, vei face parte din echipa care menține clienții și angajații fericiți și bine hrăniți. Nu ești maestru bucătar? Nicio problemă. Există multe roluri diverse. Atâta timp cât îți place munca în echipă și ești pasionat de mâncare, te vom ajuta să înveți.

Vânzări

În calitate de angajat în departamentul Vânzări, vei ajuta clienții să aleagă produsele care le vor îmbunătăți locuințele. Îi vei putea ajuta chiar și în cazul proiectelor mai mari, cum ar fi cumpărarea unei bucătării noi sau crearea unui întreg perete amenajat cu spații de depozitare. Vei învăța totul despre amenajarea locuinței, inclusiv lucruri precum diferitele tipuri de iluminat și diferența dintre un covor cu fire cu noduri sau unul țesut. Prin urmare, dacă ești o persoană sociabilă, căreia îi place să ajute clienții să facă cele mai bune alegeri, acest loc de muncă ți se potrivește.

Relații clienți

Serviciile pentru clienți se referă la găsirea celei mai bune modalități de a ajuta clienții, indiferent că este vorba de schimbarea produselor, programarea livrărilor, furnizarea de piese de schimb sau doar indicarea drumului. În calitate de angajat în departamentul Relații clienți, vei petrece mult timp învățând să ne cunoști produsele, serviciile și clienții. Prin urmare, dacă ești un bun ascultător, acesta ar putea fi domeniul de activitate potrivit pentru tine.

Amenajarea locuinței și designul spațiului de retail

Vrei să ajuți cu aranjarea exponatelor și designul vizual în magazinul IKEA? Atunci acesta ar putea fi sectorul de activitate potrivit pentru tine. Acesta este departamentul în care designerii de interior, visual merchandiserii și specialiștii în grafică exploatează la maximum toate caracteristicile produselor, inspirând vizitatorii și ajutându-i să aleagă. Așadar, dacă ești bun la design și un bun comunicator, vezi dacă aceste locuri de muncă ți se potrivesc.

Logistică și procesarea comenzilor

Clienții care sunt obișnuiți să cumpere pachete plate din magazin caută acum alte opțiuni. Alătură-te acestei echipe și ajută clienții să primească mobila acasă, reaprovizionează rafturile, onorează comenzile și ajută la îndeplinirea unei varietăți de servicii. Îți place să vezi clienții fericiți și să te asiguri că produsele sunt disponibile pentru ei pretutindeni și în orice situație? Atunci acest loc de muncă ar putea fi potrivit pentru tine.

Servicii administrative și de suport

Un magazin IKEA este mai mult decât un magazin, un depozit și un restaurant. Există și echipe care ajută la menținerea în funcțiune a întregului ansamblu. În calitate de angajat în departamentul suport, vei avea rolul de a ajuta angajații și clienții să creeze vieți mai bune acasă, asigurându-te că oamenii primesc ceea ce au nevoie și sistemele cu care lucrăm sunt funcționale.

Publicat 19 Febr. 2025Reactualizat 20 Febr. 2025Expiră 21 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.