Lucrator comercial Logistica, IKEA Pallady, Part-time 4h, 6h
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Alătură-te echipei noastre de Logistică ca Lucrător comercial, Part-time 4h sau 6h, în magazinul IKEA Pallady.
Ce vom aprecia la tine:
- Abilități de organizare: Știi cum să-ți prioritizezi și să-ți organizezi munca pentru a folosi eficient timpul.
- Spirit de echipă: Îți place să lucrezi în echipă și să ajuți colegii.
- Atitudine proactivă: Ești mereu orientat către nevoile clienților.
- Cunoștințe digitale: Te descurci bine cu PC-urile și device-urile digitale.
- Flexibilitate: Ești deschis la schimbări și te adaptezi ușor.
- Comunicare: Ai abilități bune de comunicare în limba română.
- Rezistență fizică: Poți manipula colete de până la 25 kg.
- Disponibilitate: Ești dispus să lucrezi în ture și în week-end.
Descrierea jobului
- Reaprovizionare: Te ocupi de reaprovizionarea spațiilor de vânzare și a zonelor de depozitare, astfel încât produsele ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂să fie ușor de găsit de către clienți.
- Imagine comercială: Te asiguri că zonele de vânzare arată mereu bine pentru clienți.
- Manipulare produse: Manipulezi produsele cu grijă, respectând integritatea lor și folosind corect utilajele.
- Comenzi online: Colectezi produsele conform comenzilor online, reducând riscul deteriorării și asigurându-te că toate articolele sunt colectate.
- Ambalare: Ambalezi și pregătești comenzile pentru livrare, așezând coletele fragile deasupra celor grele.
- Colaborare: Colaborezi și răspunzi pozitiv solicitărilor colegilor.
- Siguranță: Acționezi proactiv pentru menținerea siguranței și securității în zonele de responsabilitate.
- Profesionalism: Ai o atitudine profesională și stabilești bune relații cu toți colegii.
Together as a Team
Suntem echipa din culise care face ca produsele IKEA să fie disponibile pentru cât mai mulți oameni. Ca o combinație diversă de colegi, ne folosim expertiza în procesul de aprovizionare pentru a echilibra gama și capacitatea spațiului cu prognoza și comanda, pentru a oferi clienților o disponibilitate ridicată, reducând în același timp costurile. Dacă te-ai întrebat cine este responsabil pentru găsirea unor modalități eficiente de a ridica produsele pentru clienții noștri, noi suntem. Suntem pasionați să lucrăm împreună pentru a îmbunătăți experiența clienților la IKEA!
De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?
Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:
- Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).
- Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță.
- Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre.
- Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună!
- Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară.
- Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara.
Descrierea companiei
O carieră la IKEA te poate duce în orice direcție îți place
A ajuta oamenii să își creeze o viață de zi cu zi mai bună acasă este o muncă importantă, pentru care sunt implicate mai multe roluri. Atât de multe, de fapt, încât suntem destul de siguri că vei găsi ceva care să ți se potrivească. Ce ar fi să derulezi în jos și să faci următorul pas în cariera ta?
Alege domeniul de activitate care ți se potrivește
Ai experiență într-un anumit domeniu sau cauți provocări complet noi? Oricum ar fi, aici poți afla mai multe despre categoriile noastre de locuri de muncă și poți căuta posturile disponibile.
Alimentație și restaurante
Poate nu știai, dar suntem al șaselea cel mai mare lanț alimentar din lume, oferind gustări și mese sănătoase cu o aromă unică suedeză pentru milioane de oameni în fiecare an. În calitate de angajat în sectorul alimentar, vei face parte din echipa care menține clienții și angajații fericiți și bine hrăniți. Nu ești maestru bucătar? Nicio problemă. Există multe roluri diverse. Atâta timp cât îți place munca în echipă și ești pasionat de mâncare, te vom ajuta să înveți.
Vânzări
În calitate de angajat în departamentul Vânzări, vei ajuta clienții să aleagă produsele care le vor îmbunătăți locuințele. Îi vei putea ajuta chiar și în cazul proiectelor mai mari, cum ar fi cumpărarea unei bucătării noi sau crearea unui întreg perete amenajat cu spații de depozitare. Vei învăța totul despre amenajarea locuinței, inclusiv lucruri precum diferitele tipuri de iluminat și diferența dintre un covor cu fire cu noduri sau unul țesut. Prin urmare, dacă ești o persoană sociabilă, căreia îi place să ajute clienții să facă cele mai bune alegeri, acest loc de muncă ți se potrivește.
Relații clienți
Serviciile pentru clienți se referă la găsirea celei mai bune modalități de a ajuta clienții, indiferent că este vorba de schimbarea produselor, programarea livrărilor, furnizarea de piese de schimb sau doar indicarea drumului. În calitate de angajat în departamentul Relații clienți, vei petrece mult timp învățând să ne cunoști produsele, serviciile și clienții. Prin urmare, dacă ești un bun ascultător, acesta ar putea fi domeniul de activitate potrivit pentru tine.
Amenajarea locuinței și designul spațiului de retail
Vrei să ajuți cu aranjarea exponatelor și designul vizual în magazinul IKEA? Atunci acesta ar putea fi sectorul de activitate potrivit pentru tine. Acesta este departamentul în care designerii de interior, visual merchandiserii și specialiștii în grafică exploatează la maximum toate caracteristicile produselor, inspirând vizitatorii și ajutându-i să aleagă. Așadar, dacă ești bun la design și un bun comunicator, vezi dacă aceste locuri de muncă ți se potrivesc.
Logistică și procesarea comenzilor
Clienții care sunt obișnuiți să cumpere pachete plate din magazin caută acum alte opțiuni. Alătură-te acestei echipe și ajută clienții să primească mobila acasă, reaprovizionează rafturile, onorează comenzile și ajută la îndeplinirea unei varietăți de servicii. Îți place să vezi clienții fericiți și să te asiguri că produsele sunt disponibile pentru ei pretutindeni și în orice situație? Atunci acest loc de muncă ar putea fi potrivit pentru tine.
Servicii administrative și de suport
Un magazin IKEA este mai mult decât un magazin, un depozit și un restaurant. Există și echipe care ajută la menținerea în funcțiune a întregului ansamblu. În calitate de angajat în departamentul suport, vei avea rolul de a ajuta angajații și clienții să creeze vieți mai bune acasă, asigurându-te că oamenii primesc ceea ce au nevoie și sistemele cu care lucrăm sunt funcționale.