LSS Legal Advisor
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Perioada determinata: 12 luni
Responsabilitati:
- Pregateste si redacteaza acte ale societatilor si entitatilor din Romania ale grupului KRUK (acte constitutive, hotarari ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈ale Adunarii Generale a Asociatiilor, hotarari ale Consiliului de Administratie, hotarari ale Administratorului Unic etc);
- Actualizeaza si mentine registrele entitatilor (hotarari AGA, administrator etc.) in format electronic, in baza de date a Grupului KRUK, si in format fizic, in arhiva;
- Obtine documente si informatii de la autoritatile publice relevante pentru entitatile din Romania, in special Oficiul Registrului Comertului, Autoritate Fiscala etc) – pregateste si depune dosarele, redacteaza cererile si pregateste documentatia necesara obtinerii aprobarilor si autorizatiilor de la autoritatile publice, in termenele necesare;
- Know your customer (KYC)
- Revizuieste formularele completate primite de la partenerii de business;
- Completeaza formulare de KYC si le trimite catre partenerii de business pentru entitatile active in Romania din Grupul KRUK;
- Obtine documentele suplimentare, in cazul in care este necesar;
- Editeaza incidente legale in aplicatiile de risc ale companiei (ex. Jira);
- Ofera suport in revizuirea contractelor, a procedurilor interne si redacteaza opinii juridice, sub supravegherea avocatilor LSS;
- Ofera suport in gestionarea fluxurilor de revizuire si semnare a documentelor si contractelor din EOD, sub supravegherea EOD Administrator.
Cerinte:
- Absolvent de studii juridice;
- 1-2 ani de experienta juridica (in rol de consilier juridic/ avocat stagiar/ avocat);
- Experienta in domeniul societatilor, in relatie cu Registrul Comertului, un avantaj;
- Cunostinte MS office si experienta cu platforme/ softuri din domeniul juridic (legislatie, Jira etc.);
- Limba engleza - nivel mediu;
- Atentie la detalii;
- Capacitate de auto-organizare si prioritizare.
Beneficii:
- Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
- Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
- Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
- Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)
INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.
Descrierea companiei
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.