Candidatul Ideal
Așteptăm cu interes să te cunoaștem dacă îndeplinești urmatoarele cerințe:
- ai abilități de organizare și ești orientat către rezultat;
- ai capacitate de a lucra cu termene limită;
- foarte bune abilități de analiză, raportare si negociere;
- ai cunostinte in domeniul IT(constituie avantaj);
- deții cunoștințe despre Microsoft Excel ;
- cunoști limba engleză la nivel mediu-avansat;
- ai experiență in industria auto;
- ai cunostinte despre un program specific logisticii.
Descrierea jobului
- detine responsabilitatea operatiunilor de inregistrarea comenzilor clientilor si livrarilor in sistemele specifice de lucru (ABAS) conform procedurilor interne de lucru;
- tine legatura si colaboreaza detaliat cu departamentul Productie in vederea sprijinirii acestora cu informatii sau servicii necesare derularii in conditii optime a activitatii de livrare a comenzilor clientilor
- planifica si optimizeaza operatiunile de transport, in scopul livrarii;
- pastreaza legatura cu, clientii pe plan intern sau extern sau cu furnizorii de servicii specifice (comisionari vamali, colaboratori);
- coordoneaza activitatea gestionarilor si raporteaza periodic sau la cerere situatia stocurilor privind cantitatea, integritatea produselor si conditiile de depozitare cat si aspecte legate de etica si eficienta activitatilor prestate;
- raspunde pentru planificarea, organizarea si efectuarea livrarii produselor in conditiile si termenii stabiliti (documente insotitoare, rute de transport, respectare termene, etc)
- recomanda imbunatatirea aspectelor legate de furnizorii de servicii sau inlocuirea acestora in functie de considerentele comerciale stabilite
- are rolul persoanei care face legatura intre departamentele Productie, Logistica, Calitate , Contabilitate, furnizand informatii tuturor acestor departamente legate de sfera sa de activitate,·
- crearea documentelor necesare pentru export/import si avize de expeditie.
- tine legatura si colaboreaza detaliat cu departamentul Productie in vederea sprijinirii acestora cu informatii sau servicii necesare derularii in conditii optime a activitatii de livrare a comenzilor clientilor
- planifica si optimizeaza operatiunile de transport, in scopul livrarii;
- pastreaza legatura cu, clientii pe plan intern sau extern sau cu furnizorii de servicii specifice (comisionari vamali, colaboratori);
- coordoneaza activitatea gestionarilor si raporteaza periodic sau la cerere situatia stocurilor privind cantitatea, integritatea produselor si conditiile de depozitare cat si aspecte legate de etica si eficienta activitatilor prestate;
- raspunde pentru planificarea, organizarea si efectuarea livrarii produselor in conditiile si termenii stabiliti (documente insotitoare, rute de transport, respectare termene, etc)
- recomanda imbunatatirea aspectelor legate de furnizorii de servicii sau inlocuirea acestora in functie de considerentele comerciale stabilite
- are rolul persoanei care face legatura intre departamentele Productie, Logistica, Calitate , Contabilitate, furnizand informatii tuturor acestor departamente legate de sfera sa de activitate,·
- crearea documentelor necesare pentru export/import si avize de expeditie.
Descrierea companiei
Aka Automotiv este o companie infiintata in anul 2003, parte a Grupului Nursanlar- Turcia cu o vechime de peste 70 de ani in industria auto. Obiectul de activitate al companiei este producerea de mecanisme auto pentru industria constructoare de masini.