-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Launcher - Lead Management Admin (F/M)

SC AUTOMOBILE DACIA SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

At least 2 years of experience in the digital field in the implementation of international IT projects or experience in providing Customer Support in English and French;
Foreign languages: English – Advanced, French – Medium;
Knowledge of Microsoft Office Package ;
Experience in working with JIRA Atlassian & Salesforce;
Basic knowledge of Postman, Confluence, Kibana, Swagger & Grafana would be a plus;
Experience in working with Agile methodology;
Ability to work with a multidisciplinary team and international clients;
Time management;
A curious person who keeps up with all the news in the digital domain;
Customer-oriented & solution driven;
Excellent communication skills;
A proactive and enthusiastic team player;
Analytical capacity to identify the root causes of incidents and the related fixes; advanced knowledge of Excel and other reporting tools;
Ability to structure relevant information in PPT and present it in front of an international team.

Descrierea jobului

Provide coaching for the other members of the team to correct process deviations, but also to deal with technical problems;
︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︅
Identifying recurring problems reported in JIRA tickets, as well as their root causes, proposing actions and improvement plans, aiming at the same time to implement them and follow up on the results;

Enriching the knowledge base used by the entire Rleads team by capitalizing on solutions and analyzing exceptional cases, updating the procedures that describe the Rleads process;

Receive, route, and provide leads for countries;

Collaborate closely with the business team (Product Owners, Salesforce Admins, Launchers, etc.) and the IT team (Salesforce architects, tech leads, developers, etc.) to deliver quick fixes and high-quality new products;

Support customers with the deployment of new lead forms, by helping them with the configuration (lead forms for new vehicles, Facebook campaigns, etc.);

Lead error analysis & reinjection in the system, helping the brands and countries to increase quality​;
Collect feedback from markets and represent their needs in terms of evolutions/quick fixes in the meetings with the Corporate IT teams;
Communicate PI Planning synthesis, content deployment, evolutions, etc. to countries.
Provide Support Level 2 in Jira, for the issues reported by markets;
Coordinate new countries' deployment: make the assessment, plan & follow the deployment, etc.;
Coordinate product/country decommissioning when needed;
Keep up-to-date and have a unique entry point for functional and technical documentation of the tools used in the process and also contribute to creating/updating the training materials;
Analyse and interpret efficiently the data related to lead management (leads volumetry, errors, KPIs etc);
Lead testing sessions for bug-fixing & new product development;
Monitor the performance of the new products & present the results to the Corporate teams, by creating/updating relevant reporting dashboards.

Descrierea companiei

Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.

În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu totii împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

Publicat 6 Nov. 2024 Reactualizat 6 Nov. 2024 Expiră 6 Dec. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.