KEY ACCOUNT SUPERVISOR BUCURESTI
SC Fares Trading Srl
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-absolvent/a studii superioare;
-permis conducere categorie B (minim 2 ani);
-cunostinte medii de operare PC (Excel,Word);
-excelente abilitati de comunicare, planificare , organizare, monitorizare;
-experienta in vanzari, avantaj experienta in relatiia cu IKA (supermarket, hipermarket si cash&carry);
-initiativa , atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;
-capacitatea de lucru in echipa;
-disponibilitate pentru activitate de teren;
-permis conducere categorie B (minim 2 ani);
-cunostinte medii de operare PC (Excel,Word);
-excelente abilitati de comunicare, planificare , organizare, monitorizare;
-experienta in vanzari, avantaj experienta in relatiia cu IKA (supermarket, hipermarket si cash&carry);
-initiativa , atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;
-capacitatea de lucru in echipa;
-disponibilitate pentru activitate de teren;
Descrierea jobului
Responsаbilitati:
-supervizarea si coordonarea activitatii echipei de mercantizori;
-monitorizarea implementarii la raft a produselor nou listate, a promotiilor conform obiectivul ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈companiei;
-implementarea standardelor de imagine (merchandising) propuse de companie, la clientii din portofoliu;
-monitorizarea si raportarea activitatilor competitorilor;
-mentinerea legaturii cu managerii de departament/raion/magazin si rezolvarea eventualelor probleme in cel mai scurt timp;
-alte task-uri in functie de proiectele companiei;
Beneficii:
-Salariu constituit din parte fixa si parte variabila( conform gradului de indeplinire al obiectivelor);
-Masina;
-Telefon;
-supervizarea si coordonarea activitatii echipei de mercantizori;
-monitorizarea implementarii la raft a produselor nou listate, a promotiilor conform obiectivul ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈companiei;
-implementarea standardelor de imagine (merchandising) propuse de companie, la clientii din portofoliu;
-monitorizarea si raportarea activitatilor competitorilor;
-mentinerea legaturii cu managerii de departament/raion/magazin si rezolvarea eventualelor probleme in cel mai scurt timp;
-alte task-uri in functie de proiectele companiei;
Beneficii:
-Salariu constituit din parte fixa si parte variabila( conform gradului de indeplinire al obiectivelor);
-Masina;
-Telefon;
Descrierea companiei
Povestea Fares începe de pe timpurile strămoşilor daci, care ştiau multe minuni despre plante, sănătate şi viaţă. A renăscut în 1929, la poalele Sarmizegetusei, în mâinile vizionarului farmacist Farago, care şi-a dedicat viaţa plantelor medicinale. În prezent, lucrurile bune sunt create exact în acelaşi loc în care Andrei Farago a pornit în această călătorie, iar plantele sunt cultivate pe zeci de hectare întinse în afara Orăştiei, în aer proaspăt. Calitatea produselor Fares este prioritatea fiecărui membru din echipa Fares. Ca orice lucru preţios, calitatea se obţine doar cu multă perseverenţă şi respectând principiile care ne-au adus încrederea clienţilor noştri.
Publicat
27 Aug. 2024
Reactualizat
27 Aug. 2024
Expiră
26 Sept. 2024
Joburi similare