Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Key Account Manager

MOLDOVAN CARMANGERIE S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

  • Studii medii / superioare;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Minim 2 ani experienta in zona de Key Account Retail;
  • Cunostinte generale despre vanzari (locatii de tip Key Account);
  • Cunostinte generale de afaceri;
  • Abilitati de prezentare si relationare;
  • Abilitati de vanzare si negociere;
  • Operare MS Office;

Descrierea jobului

Aria de activitate este reprezentata de locatiile de tip Key Account din zona arondata.
Negociezi contracte de listare, consingnatie, cu responsabilii din departamntul de achizitii ai clientilor Key Account;
Vizitezi locatiile de tip Key Account si influentezi procesul de efectuare a comenzilor cu scopul atingerii obiectivelor de volum;
Te asiguri de securizarea clientilor existenti, dar si de negocierea unor contracte noi;
Mentii relatia cu sefii de raion din magazine pentru a asigura o buna colaborare;
Te asiguri de existenta unui stoc optim la fiecare locatie de tip Key Account in parte;
Construiesti o imagine pozitiva, cu vizibilitate maxima a marcilor noastre in universul locatiilor de tip Key Account din zona arondata;

Beneficii:
Salariu in functie de experienta;
Tichete de masa;
Bonus de performanta;
Abonament medical intr-o retea de sanatate privata;
Masina de serviciu, laptop, telefon;
Zi liberă de ziua de naștere;

Descrierea companiei

Pornită din pasiunea familiei Moldovan din Sânnicoară (județul Cluj) pentru prelucrarea tradițională a cărnii, Moldovan Carmangerie este astăzi una dintre cele mai importante companii de pe piața cărnii și a preparatelor din carne din Transilvania.

Fondată în 1994, compania și-a dorit de la bun început să ofere consumatorilor produse autentice, proaspete, accesibile ca preț și care să fie preparate ținându-se cont atât de tradiție, cât și de trendurile moderne de consum. Compania înseamnă astăzi 400 de angajați, 37 de magazine în trei județe (Cluj, Bistrița și Bihor), un magazin online, un restaurant, două unități de procesare carne, o secție de gastronomie, o fermă de vaci lapte, o linie de procesare lapte și un depozit logistic.

Dezvoltată organic de-a lungul celor 30 de ani, rețeaua de magazine Moldovan a devenit un punct de referință în industria alimentara. Cu un concept unic, primul de acest fel pe piață, magazinele îmbină experiența clasică de cumpărături cu o zonă de bistro, unde clienții nu doar că pot achiziționa produsele, dar le pot și savura pe loc, gătite proaspăt.

De altfel, întreaga evoluție a companiei Moldovan Carmangerie este dovada vie a faptului că meșteșugul învățat în familie, dedicarea și respectul pentru client sunt acele ingrediente care construiesc o afacere durabilă.

Publicat 5 Febr. 2025Reactualizat 5 Febr. 2025Expiră 7 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.