Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Key Account Manager

RTC PROFFICE EXPERIENCE S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Studii superioare finalizate
Cunostinte de operare PC la nivel mediu;
Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
Cunostinte tehnici de vanzari, negociere si relaţionare cu clienţii; experienta in segmentul B2B reprezinta avantaj
Abilitatea de identificare a nevoilor clientului
Abilitati excelente de comunicare si prezentare
Abilitati de negociere si persuasiune
Flexibilitate si adaptabilitate
Orientare catre rezultate, perseverenta
Orientare catre client si identificarea solutiilor;
Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice
Proactiv si dinamic
Disponibilitate pentru activitate dе teren
Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

Propune si prezinta spre vanzare oferta de produse si servicii a firmei RTC tuturor clientilor din portofoliul alocat inclusiv catre ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀clienti potentiali.
Prospecteaza si urmareste piata pentru a identifica noi clienti.
Contacteaza şi efectueaza vizite clientilor in vederea promovarii produselor si serviciilor RTC.
Negociaza contracte de vanzare cu clienţii şi gestioneaza procesul de semnare a documentelor.
Este implicat in procesul de negociere preturi, setare termene si conditii de plata, inclusiv in stabilirea conditiilor de livrare.
Urmareste dezvoltarea de business pe segmentul alocat prin cresterea valorilor comenzilor, marirea portofoliului de clienti.
Urmareste încasarile de la clienti.
Urmareste ca negocierea preturilor, termenelor si conditiilor de plata sa fie in conformitate cu politicile comerciale setate la nivelul companiei.
Supravegheaza concurenta si modificarile din piaţa pentru o pozitionare comerciala corecta.
Analizeaza periodic conturile gestionate si urmareste profitabilitatea ;
Urmareste si isi organizeaza activitatea zilnic in raport cu obiectivele companiei ;

Descrierea companiei

RTC este lider de piata in distributia de produse indirecte pentru birouri si medii de lucru. Cu o activitate de peste 25 de ani, RTC devine membra al grupului Altex incepand cu luna martie 2020, apartenenta la un grup puternic oferindu-ne posibilitatea sa ducem mai departe succesul companiei si sa deschidem noi oportunitati de dezvoltare pe piata din Romania. Prin diversificare constanta a portofoliului de produse si servicii, in prezent RTC are cea mai cuprinzatoare gama de produse necesare in desfasurarea activitatii companiilor: echipamente de protectie, curatenie si igiena profesionala, mobilier de birou, electro-IT si tehnica de birou, articole de papetarie si produse promotionale. RTC beneficiaza de asemenea de o platforma logistica moderna care asigura servicii de inalta calitate pentru clienti, o platforma performanta de comenzi online B2B si o forta de vanzare bine instruita si dedicata nevoilor clientilor.

RTC inseamna :

Peste 8.000 de produse disponibile in gama Peste 5.000 de produse in catalog Peste 100 de branduri internationale in portofoliu Parteneriate incheiate cu peste 170 de furnizori 7.000 mp suprafata depozitului, cel mai mare si modern din industria de profil 100.000 de colete expediate lunar 32 milioane euro cifra de afaceri in 2020 livrari in 24/48 h cu acoperire nationala, oriunde in Romania

Publicat 5 Sept. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 5 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.