Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Key Account Manager Targu Mures

NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Disponibilitate relocare in Targu Mures, desfasurare activitate de la birou;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel AVANSAT (interviurile se sustin in limba engleza);
  • Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management;
  • Disponibilitate pentru program prelungit de muncă, disponibilitate sambata 4 ore;
  • Disponibilitate deplasari la clienti;
  • Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora;
  • Persoana determinata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea atingerii performantei profesionale;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările ce intervin in activitatea companiei si a industriei;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitate de asumare a sarcinilor si a deciziilor;
  • Gandire strategica, capacitate de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

  • Desfăşoară în permanenţă activităţi care să conducă la dezvoltarea firmei şi la menţinerea şi creşterea cotei de piaţă a ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁acesteia în zona sa de responsabilitate, pe segmentul clienti cheie;
  • Elaborează Planul de vânzări pe termen lung, mediu şi scurt, în ceea ce priveşte clienţii săi cu toate elementele caracteristice ale acestuia, urmărind dezvoltarea continuă a reţelei de distribuţie şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţilalul pieţei;
  • Elaborează şi prezintă spre aprobare, Planul lunar de vânzări pentru luna următoare, care va cuprinde, cel putin: obiectivele generale ( nivel vânzări, limite de credit, datorii scadente ) si detalierea obiectivelor (grupe de produse, vânzări pe zone, vânzări pe clienţii alocati);
  • Determină lunar gradul în care realizările sunt conforme cu planificările şi face propuneri de modificare a planificării în raport cu situaţia reală de pe piaţă;
  • Identifică cauzele lipsei progresului aşa cum a fost el planificat şi găseşte şi aplică solutiile optime;
  • Se preocupă de încadrarea strictă în bugetele alocate şi face propuneri pentru consolidarea sau modificarea acestora pentru sectorul său de responsabilitate. Urmăreşte realizarea obiectivelor firmei cu costuri minime;
  • Vizitează clientii alocati, urmăreşte derularea procesului de livrare a marfii şi prezintă oferta firmei sau modificările la aceasta, expune argumente în sprijinul deciziei de achiziţie a clientului;
  • Identifică problemele clientului în raport cu firma şi ia măsurile necesare pentru soluţionare. Oferă consultanţă de specialitate la solicitarea clienţilor, în scopul optimizării colaborării acestora cu firma.
  • Urmăreşte nivelul stocurilor, al derulării plăţilor şi al reaprovizionării la clienţii de care răspunde. Cooperează la definirea stocului de marfă necesar pentru buna desfăşurare a activităţii comerciale la depozitele firmei şi face propuneri în scopul asigurării existenţei permanente a stocului minim necesar
  • Redactează şi prezintă superiorului său, raportul asupra activităţii sale comerciale; Culege informaţii despre poziţia şi activitatea concurenţilor firmei în segmentul de piaţă şi zona de care răspunde;
  • Elaborează şi prezintă, cu ocazia raportului de activitate, situaţia privind gradul de acoperire al pieţei la nivel general şi la nivelul produselor strategice şi cota de piaţă a firmei la aceste categorii, în zona de care răspunde;
  • Identifică şi propune intrarea în reţeaua de distribuţie a firmei a unor noi clienţi, în care sens, desfăşoară activităţile specificate pentru înregistrarea de noi clienţi şi întocmeşte documentaţia prevăzută pentru astfel de cazuri şi o înaintează spre aprobare;
  • Face propuneri de modificare a unor discount-uri sau termene de plată pentru clienţi, directorului comercial şi prezintă justificarea acestor modificări, arătând riscurile şi beneficiile unor astfel de acţiuni;
  • Cooperează la pregătirea şi desfăşurarea planului de marketing al firmei şi participă la activităţile prevăzute în acest plan cand este solicitat.
  • Mentine in permanenta legatura cu clientii din zona sa de responsabilitate, preia solicitarile acestora si se preocupă de rezolvarea acestora;
  • Răspunde de efectuarea la timp şi în totalitate a plăţilor aferente mărfii facturate de firmă către clienţii din zona sa de responsabilitate şi propune sistarea sau reluarea, după caz a livrărilor de marfă spre aceştia;
  • Urmăreşte permanent evoluţia concurenţilor firmei în zona sa de responsabilitate şi întocmeşte lunar, cu ocazia prezentării planului de activitate pentru luna următoare, situaţia acestora;
  • Urmăreşte cu stricteţe păstrarea secretului de serviciu în orice situaţie s-ar afla, culegerea de informaţii folositoare firmei, prelucrarea şi transmiterea acestora.

BENEFICII:
  • Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
  • Salariu net cuprins intre 8000 lei -12000 lei/luna si bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse;
  • In caz de relocare in Targu Mures se asigura cazare si plata chiriei pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie;
  • Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale;
Publicat 20 Sept. 2024 Reactualizat 27 Sept. 2024 Expiră 20 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.