Key Account Manager - Conturi mari
EUROPEAN FOOD INTERNATIONAl SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experiență de minim 5 ani în gestionarea conturilor mari sau ca buyer în astfel de conturi.
Abilități excelente de negociere și persuasiune.
Cunoștințe solide în vânzări și dezvoltare de relații B2B.
Capacitate de analiză și monitorizare a indicatorilor de profitabilitate pe client.
Orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor de vânzări.
Ințelegerea dinamicii pieței, a cerințele specifice ale conturilor mari, capacitatea de a negocia și dezvolta soluții care să genereze valoare pentru companie.
Abilități excelente de negociere și persuasiune.
Cunoștințe solide în vânzări și dezvoltare de relații B2B.
Capacitate de analiză și monitorizare a indicatorilor de profitabilitate pe client.
Orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor de vânzări.
Ințelegerea dinamicii pieței, a cerințele specifice ale conturilor mari, capacitatea de a negocia și dezvolta soluții care să genereze valoare pentru companie.
Descrierea jobului
Managementul conturilor:
Gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie, cu focus pe creșterea pe termen lung.
Înțelegerea nevoilor de business ︃︁︃︅︂︂︀︂︁︉ale clienților și dezvoltarea de soluții care să aducă valoare companiei.
Dezvoltarea unor strategii personalizate pentru conturi, care să îndeplinească obiectivele și țintele fiecărui client.
Identificarea oportunităților de upselling, cross-selling și introducerea de produse sau servicii noi.
Negociere:
Conducerea negocierilor contractuale cu conturile mari, asigurând termeni favorabili pentru companie.
Utilizarea abilităților de negociere pentru gestionarea prețurilor, termenilor, promoțiilor și altor elemente contractuale.
Asigurarea semnării unor acorduri pe termen lung, care să mențină poziția competitivă pe piață si construirea de noi relatii in Conturi unde nu sunt listate produsele companiei.
Vânzări și creștere:
Îndeplinirea targetelor de vânzări și obiectivelor de business, cu focus pe creșterea veniturilor și a cotei de piață.
Monitorizarea și raportarea performanței vânzărilor, identificând oportunități noi sau zone care necesită îmbunătățiri.
Colaborarea cu echipa de vânzări pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, prognoze și bugetare.
Profitabilitate și KPI-uri:
Monitorizarea profitabilității clienților și a indicatorilor de performanță cheie (KPI-uri), cum ar fi volumul vânzărilor, marjele de profit și return on investment (ROI).
Asigurarea că fiecare client contribuie pozitiv la obiectivele financiare ale companiei.
Gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie, cu focus pe creșterea pe termen lung.
Înțelegerea nevoilor de business ︃︁︃︅︂︂︀︂︁︉ale clienților și dezvoltarea de soluții care să aducă valoare companiei.
Dezvoltarea unor strategii personalizate pentru conturi, care să îndeplinească obiectivele și țintele fiecărui client.
Identificarea oportunităților de upselling, cross-selling și introducerea de produse sau servicii noi.
Negociere:
Conducerea negocierilor contractuale cu conturile mari, asigurând termeni favorabili pentru companie.
Utilizarea abilităților de negociere pentru gestionarea prețurilor, termenilor, promoțiilor și altor elemente contractuale.
Asigurarea semnării unor acorduri pe termen lung, care să mențină poziția competitivă pe piață si construirea de noi relatii in Conturi unde nu sunt listate produsele companiei.
Vânzări și creștere:
Îndeplinirea targetelor de vânzări și obiectivelor de business, cu focus pe creșterea veniturilor și a cotei de piață.
Monitorizarea și raportarea performanței vânzărilor, identificând oportunități noi sau zone care necesită îmbunătățiri.
Colaborarea cu echipa de vânzări pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, prognoze și bugetare.
Profitabilitate și KPI-uri:
Monitorizarea profitabilității clienților și a indicatorilor de performanță cheie (KPI-uri), cum ar fi volumul vânzărilor, marjele de profit și return on investment (ROI).
Asigurarea că fiecare client contribuie pozitiv la obiectivele financiare ale companiei.
Descrierea companiei
C European Food International SRL este unul dintre cei mai mari producători de produse alimentare din S-E Europei, la cele mai inalte standarde de calitate internationale, avand un portofoliu larg de branduri si preocupati constant pentru producerea unor produse alimentare de inalta calitate si satisfacerea nevoilor clientilor nostri.
Publicat
21 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
21 Dec. 2024
Joburi similare
-
- 21 Nov. 2024
Regional Key Account Manager
MagnaPharm Marketing & Sales ROMANIA SRL
Cluj-Napoca, Craiova, Timisoara - 21 Nov. 2024
Key Account manager B2B si Agent vanzari Retail
Sipex Company
București, Cluj-Napoca, Ploiesti și alte 2 orașe3700 - 6500 RON net / lună