Key Account Gastro - Naturpharma
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Absolvent de studii superioare - cerinta obligatorie, de preferat studii centrale/conexe;
- Experienta in promovarea produselor farmaceutice sau a dispozitivelor medicale de minim 2 ani - cerinta obligatorie;
- Cunostinte insemnate de farmacologie, structura vizita medicala;
- Experienta in relationarea cu medicii specialisti/ profesori din ariile terapeutice vizate;
- Permis de conducere, categoria B si disponibilitate pentru deplasare - cerinta obligatorie;
- Abilitati excelente de comunicare, organizare si adaptabilitate;
- Sociabilitate, ascultare activa si orientare catre interlocutor;
- Gandire analitica, atitudine entuziasta, proactiva si orientare catre business;
Descrierea jobului
- Promovarea stiintifica medicala a portofoliului de produse catre medici ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄specialisti din mai multe arii terapuetice: gastroenterologie, proctologie, ︁︀︂︃︃︇︅︀oncologie, diabetologie, medicina interna;
- Respectarea numarului de vizite in aria alocata;
- Implementarea strategiei de promovare a produselor;
- Sustinerea si participarea la evenimentele medicale de specialitate derulate;
- Pregatirea saptamanala a planurilor de vizite si activitati;
- Raportarea periodica a activitatii catre managerul direct;
- Contribuirea la dezvoltarea bazei de date a colaboratorilor;
- Monitorizarea atenta a pietei farmaceutice locale si exploatarea eficienta a oportunitatilor identificate.
- Bonus trimestrial de performanta, in urma obiectivelor atinse;
- Spor de mobilitate - 50 lei/zi;
- Abonament medical - Medlife Business Upgrade;
- Zile extra de concediu;
- Pachet de lucru: autoturism, laptop, telefon;
- Traininguri pentru dezvoltare personala si profesionala.
Descrierea companiei
Daca doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti in domeniul sanatatii, asteptam sa te cunoastem. Astfel vei avea sansa sa faci cunoscut un portofoliu variat de suplimente alimentare inovatoare și de calitate superioară, adaptate la nevoile diverse ale pacienților și profesioniștilor din domeniul sănătății. Naturpharma adoptă o strategie de marketing bazata pe un mix complex ce atinge atât canalele directe de comunicare către consumatori (TV, e-commerce), cât și colaborări cu medicii și farmaciștii, prin echipele de reprezentanți medicali.