Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
Studii superioare juridice
Cunostinte foarte bune de legislatie.
Persoana organizată cu excelente abilități de comunicare.
Cunoștințe bune de operare PC (Office).
Cunoștințe bune de limba engleză.
Bună capacitate de înțelegere și interpretare a textelor juridice, ambițios și cu inițiativă.
Capacitate de lucru în echipă.
Studii superioare juridice
Cunostinte foarte bune de legislatie.
Persoana organizată cu excelente abilități de comunicare.
Cunoștințe bune de operare PC (Office).
Cunoștințe bune de limba engleză.
Bună capacitate de înțelegere și interpretare a textelor juridice, ambițios și cu inițiativă.
Capacitate de lucru în echipă.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Îndeplinirea sarcinilor administrative și organizatorice ale Departamentului Juridic (indosarierea, opisarea și arhivarea documentelor).
Activitate de secretariat, suplinirea secretariatului societății.
Redactarea, analizarea, urmărirea și administrarea contractelor sau a altor acte cu conținut juridic în legatură cu activitatea societății, apărând drepturile și interesele legitime ale societății.
Redacteaza documentele cu caracter juridic precum: contracte, corespondență contractuală, opinii legale, clarificări și constații, întâmpinări, notificări, împuterniciri etc.
Întocmirea documentelor de decizie ale organelor de conducere ale societății.
Consilierea și oferirea opinii juridice departamentelor societății.
Relaționarea continuă cu departamentele interne.
Alte sarcini de suport pentru departamentele societății.
Beneficii
- Salariu motivant.
- Mediu de lucru profesionist.
- Posibilități reale de avansare și acumulare de experiență în domeniul juridic.
Îndeplinirea sarcinilor administrative și organizatorice ale Departamentului Juridic (indosarierea, opisarea și arhivarea documentelor).
Activitate de secretariat, suplinirea secretariatului societății.
Redactarea, analizarea, urmărirea și administrarea contractelor sau a altor acte cu conținut juridic în legatură cu activitatea societății, apărând drepturile și interesele legitime ale societății.
Redacteaza documentele cu caracter juridic precum: contracte, corespondență contractuală, opinii legale, clarificări și constații, întâmpinări, notificări, împuterniciri etc.
Întocmirea documentelor de decizie ale organelor de conducere ale societății.
Consilierea și oferirea opinii juridice departamentelor societății.
Relaționarea continuă cu departamentele interne.
Alte sarcini de suport pentru departamentele societății.
Beneficii
- Salariu motivant.
- Mediu de lucru profesionist.
- Posibilități reale de avansare și acumulare de experiență în domeniul juridic.
Descrierea companiei
SC Nord Conforest SA reprezinta o societate cu capital privat, cu sediul in judetul Cluj, Romania, a carei activitate consta in executia de lucrari de constructii atat in zona Transilvaniei cat si in Romania. Pe parcursul celor peste 60 de ani de existenta, activitatea firmei Nord Conforest s-a dezvoltat pornind de la executia de constructii forestiere, pana la executia lucrarilor de constructii civile si industriale, drumuri si poduri atat in retele nationale cat si judetene si comunale, lucrari hidrotehnice si lucrari de consolidare.