Junior Marketing Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunostinte, abilitati specifice:
Experienta pe un post similar de minim 2 ani
Experienta in productie de marketing
Cunostiinte de Microsoft Office
Limba engleza – avansat
Permis de conducere B
Experienta minim 1 an in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
Experienta minima in email marketing (cunoasterea unei platforme de creare newslettere, creare de continut; analiza datelor referitoare la performanta campaniilor de email marketing)
Descrierea jobului
Preluarea si implementarea calendarului editorial lunar, pentru fiecare brand din portofoliu (adaptarea textelor in limba romana si postarea ︅︂︁︅︆︈︉︇pe canalele de social media conform calendarului)
Editare continut pentru conturile de Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
Gestionarea campaniilor de email marketing (crearea continutului, transmitere catre bazele de clienti, extragerea rapoartelor referitoare la performanta campaniilor)
Trimiterea materialelor de comunicare pentru actualizarea site-urilor de brand si verificarea implementarii acestora de catre agentie
Productie:
Materiale comerciale tiparite (flyere, leaflets, cataloage, pliante)
Materiale CI (bannere, panouri, steaguri, etc);
Print outdoor si indoor
Give-aways
Productie la cerere pentru dealeri
Materiale la cerere pentru proiecte in derulare/ departamentele companiei
Supervizarea crearii materialelor de marketing din faza de conceptie pana in faza de productie
Evidenta stocurilor de productie
BTL:
Suport in organizarea evenimentelor de lansare, conferinte de presa, evenimente speciale
Suport in organizarea actiunilor de tip Product placement (branding masini, rezervare masini, transport, cleaning, etc)
Suport pentru targuri, evenimente, saloane, etc. (productie stand si decoratiuni, catering, branding masini, transport, amenajare, desfasurare eveniment, etc.)
Descrierea companiei
Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia