Candidatul Ideal
Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna ( Kaufland Carrefour, Selgros, Mega Image etc) din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.
Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 ani
Cunoștințe și tehnici de vânzare;
Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;
Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategici;
Experienta in negocierea conditiilor comerciale anuale;
Abilitati in analiza vanzari si profitabilitate clienti;
Abilitati in rezolvarea problemelor si negociere;
Cunoștințe de operare Office;
Cunostinte xls. - nivel mediu;
Contabilitate primara - program WINMENTOR;
Introducere date;
Analiza/KPI -uri;
Permis de conducere categoria B - un plus;
Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 ani
Cunoștințe și tehnici de vânzare;
Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;
Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategici;
Experienta in negocierea conditiilor comerciale anuale;
Abilitati in analiza vanzari si profitabilitate clienti;
Abilitati in rezolvarea problemelor si negociere;
Cunoștințe de operare Office;
Cunostinte xls. - nivel mediu;
Contabilitate primara - program WINMENTOR;
Introducere date;
Analiza/KPI -uri;
Permis de conducere categoria B - un plus;
Descrierea jobului
post full time
oras de lucru Bucuresti
OFERIM:
Incepand cu luna 4 salariul NET 4.000 lei + 600 lei tichete de masa + 2 din urmatoarele benficii :
- pensie facultativa
- asigurari de sanatate
- servicii turistice
- abonament sport
Oferim urmatoarele bonusuri de fidelitate incepand cu anul 2 :
- al 13-lea salariu
- prima Paste
- prima Craciun
oras de lucru Bucuresti
- Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare;
- Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic;
- Stabilirea unor relatii bune cu clientii si furnizorii, urmarirea contractelor;
- Monitorizarea bugetelor;
- Centralizarea, analizarea si raportarea rezultatelor;
- Optimizarea proceselor si stabilirea criteriilor de performanta, supervizarea indeplinirii responsabilitatilor;
- Eficientizarea vanzarilor.
- Realizeaza rapoarte saptamanale de activitate /vanzare /profitabilitate/solutie/linie de business.
- Propune plan de business anual/client.
- Contacteaza clienti potentiali , stabileste intalniri si prezinta solutiile de business promovate de catre societate conform nevoilor clientului.
OFERIM:
Incepand cu luna 4 salariul NET 4.000 lei + 600 lei tichete de masa + 2 din urmatoarele benficii :
- pensie facultativa
- asigurari de sanatate
- servicii turistice
- abonament sport
Oferim urmatoarele bonusuri de fidelitate incepand cu anul 2 :
- al 13-lea salariu
- prima Paste
- prima Craciun
Descrierea companiei
Descrierea societate : Companie cu peste 20 de ani de prezenta pe piata din Romania cu activitate in promovarea (cresterea) si comercializarea produselor FMCG, reprezentant al unor branduri din Top 3 Italia, Franta, Elvetia, cu o cifra de afaceri de peste10 milioane Euro
Pentru mai multe detalii legate de companie a rugam vizitati www.international tibecom.ro
Pentru mai multe detalii legate de companie a rugam vizitati www.international tibecom.ro
Joburi similare