Candidatul Ideal
Experiență de minim 3-6 luni în domeniul Resurselor Umane sau Recrutării;
Cunoștințe solide ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
Ești o persoană orientată spre soluții, capabilă să identifice și să anticipeze rapid posibile provocări, oferind soluții eficiente pentru a le preveni;
Ai abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală, necesare pentru interacțiuni care ocupă peste 80% din timpul tău.
Cunoștințe solide ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
Ești o persoană orientată spre soluții, capabilă să identifice și să anticipeze rapid posibile provocări, oferind soluții eficiente pentru a le preveni;
Ai abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală, necesare pentru interacțiuni care ocupă peste 80% din timpul tău.
Descrierea jobului
Care vor fi responsabilitățile tale? 📲
Gestionarea completă a proceselor de recrutare, de la identificarea candidaților până la angajare;
Administrarea aplicațiilor interne și externe primite de la candidați;
Contactarea candidaților selectați, organizarea și susținerea interviurilor preliminare;
Pregătirea și gestionarea documentației necesare pentru angajați;
Actualizarea și menținerea bazelor de date interne;
Monitorizarea conformității cu standardele și practicile de recrutare;
Comunicarea schimbărilor din companie către angajați;
Menținerea unei comunicări constante cu angajații, sprijinindu-i în rezolvarea problemelor zilnice (întrebări despre salarii, avansuri, reguli, transport etc.).
Gestionarea completă a proceselor de recrutare, de la identificarea candidaților până la angajare;
Administrarea aplicațiilor interne și externe primite de la candidați;
Contactarea candidaților selectați, organizarea și susținerea interviurilor preliminare;
Pregătirea și gestionarea documentației necesare pentru angajați;
Actualizarea și menținerea bazelor de date interne;
Monitorizarea conformității cu standardele și practicile de recrutare;
Comunicarea schimbărilor din companie către angajați;
Menținerea unei comunicări constante cu angajații, sprijinindu-i în rezolvarea problemelor zilnice (întrebări despre salarii, avansuri, reguli, transport etc.).
Descrierea companiei
Man. Power. Magic. - sunt cuvintele care definesc MPM Services !
Avem peste 100 de angajați în echipele noastre care lucrează zilnic în proiectele noastre din Belgia & Olanda.
Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de industrie & construcții în domeniul petrochimic, care caută stabilitate și creștere profesională!
În prezent, căutăm un coleg care să susțină managerul HR în procesul de recrutare și administrare.
Ai dori să te alături unei companii internaționale care își instruiește și își dezvoltă constant angajații? Te invităm să ne cunoaștem!
Avem peste 100 de angajați în echipele noastre care lucrează zilnic în proiectele noastre din Belgia & Olanda.
Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de industrie & construcții în domeniul petrochimic, care caută stabilitate și creștere profesională!
În prezent, căutăm un coleg care să susțină managerul HR în procesul de recrutare și administrare.
Ai dori să te alături unei companii internaționale care își instruiește și își dezvoltă constant angajații? Te invităm să ne cunoaștem!
Joburi similare