Junior HR Specialist/ Contabilitate primara
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
•Studii economice sau curs contabilitate;
•Experienta in contabilitate de minimum 6 luni; (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Experienta in operarea intr-un sistem informatic de contabilitate Saga (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Experienta in domeniul resurselor umane (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Sa aiba bune cunostinte de operare PC Microsoft Office (Excel, Word);
•Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;
•Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate;
•Meticuloas/a, atentie la detalii.
•Experienta in contabilitate de minimum 6 luni; (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Experienta in operarea intr-un sistem informatic de contabilitate Saga (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Experienta in domeniul resurselor umane (poate fi un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie);
•Sa aiba bune cunostinte de operare PC Microsoft Office (Excel, Word);
•Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;
•Spirit de echipa, perseverenta, proactivitate si orientare spre rezultate;
•Meticuloas/a, atentie la detalii.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
• Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum;
• Verifica situatia furnizorilor, ︁︀︈︈︈︈︁︈︄fise de cont, sold de plata, centralizeaza si intocmeste fisier de plati;
•Intocmeste si administreaza dosarele de personal;
•Intocmeste foile colective de prezenta lunara;
•Elibereaza adeverinte si alte documente;
• Intocmeste diverse rapoarte solicitate de catre management;
• Intocmeste si inregistreaza facturi in contabilitate;
• Alte activitati administrative si de secretariat solicitate de catre management.
Beneficii:
•Contract de munca pe perioada nedeterminata; Normă întreagă de 8 h/zi, de Luni-Vineri;
•Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata;
•Formare si dezvoltare continua din partea unei echipe de profesionisti;
•Mediu de lucru modern si placut.
• Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum;
• Verifica situatia furnizorilor, ︁︀︈︈︈︈︁︈︄fise de cont, sold de plata, centralizeaza si intocmeste fisier de plati;
•Intocmeste si administreaza dosarele de personal;
•Intocmeste foile colective de prezenta lunara;
•Elibereaza adeverinte si alte documente;
• Intocmeste diverse rapoarte solicitate de catre management;
• Intocmeste si inregistreaza facturi in contabilitate;
• Alte activitati administrative si de secretariat solicitate de catre management.
Beneficii:
•Contract de munca pe perioada nedeterminata; Normă întreagă de 8 h/zi, de Luni-Vineri;
•Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata;
•Formare si dezvoltare continua din partea unei echipe de profesionisti;
•Mediu de lucru modern si placut.
Publicat
17 Iun. 2024
Reactualizat
17 Iun. 2024
Expiră
17 Iul. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare