Candidatul Ideal
- Ești un creator/creatoare. Pasiunea ta este să creezi lucruri faine.
- Îți plac la nebunie mașinile.
- Ești priceput / pricepută în lucrul cu programele software de editare foto și video.
- Tu. Trebuie. Să. Iubești. Cuvintele (având capacitatea de a le amesteca cu gust).
- Îți place să colaborezi cu o (super cool, super distractivă, super performantă) echipă.
- Ești digital by nature și înțelegi în profunzime ecosistemul numit Social Media.
- AI e următoarea limbă străină pe care vrei să o înveți.
- Spui povești. Acel gen de povești pe care oamenii se vor opri pentru a le asculta.
- Consumi conținut în toate formele (inclusiv cărți) și ai toate ingredientele necesare pentru a genera concepte creative din altă galaxie, ce pot fi folosite pe Pământ.
- Vrei să înveți tot ce e de învățat pe lume, iar pentru asta ești dispus / dispusă să pui osul la treabă.
- Ești un om de cuvânt.
Descrierea jobului
- Research și ideație, evident. Crearea și implementarea conceptelor creative în campanii social media, de obicei în industria auto.
- Filmarea, fotografierea și editarea conținutului creat.
- Setarea campaniilor în diverse platforme.
- Scrierea de conținut dedicat Social Media, generator de engagemnt ce reflectă identitatea brandului.
- Utilizarea platformelor Social Media pentru implementarea conceptelor creative, cu abilitatea unui locuitor al Hackerville.
- Analizarea datelor pentru a realiza rapoarte dar și pentru a extrage insight-uri.
- Scrierea cu viteză dar cu eleganță.
- Am menționat, scrisul?
- Utilizarea AI pentru obținerea unor rezultate calitative pentru toate cele de mai sus.
- Punerea umărului oricând echipa are nevoie de ajutor.
- Experiență de minim 1 an într-o poziție similară (internship-uri incluse).
- Experiență în crearea de conținut pentru mediul digital.
- Abilități avansate de brainstorming și creație.
- Gramatica impecabilă este o necesitate, atât pentru limba română cât și pentru limba engleză.
- La fel și abilitățile de gestionare a timpului.
- Foame pentru concepte geniale (și mâncare bună).
- Dorință de dezvoltare într-o companie compusă din oameni faini.
- Abilitatea de a purta pălăriile mai multor branduri și de a comuta cu ușurință între personalitățile lor.
- Abilitatea de a folosi eficient platfromele Social Media alături de tool-urile AI adiacente.
- Trebuie să ai o viață în afara celei profesionale.
- Personalitate creativă, plină de viață cu idei ciudate.
- Om de cuvânt, pe aici ce spunem, cam aia facem.
Descrierea companiei
Într-o piață foarte complexă și competitivă, ce se schimbă din ce în ce mai rapid, dorința de a face câte puțin din toate, poate conduce către o scădere a calității primite de clienți. În egală măsură, incapacitatea de adaptare la schimbare, poate de asemenea conduce la pierderea clienților. Pentru a ține pasul cu schimbarea și a livra continuu calitate, am ales să adoptăm o abordare diferită. Mai exact am ales să ne hyper-specializăm în doar câteva industrii, unde serviciile noastre nu vor fi doar mai bune în comparație cu competiția, ci mai degrabă diferite și cele mai bune. Astfel clienții noștri pot obține un avantaj competitiv, bucurându-se de hyper-specializarea echipei noastre pentru activități ce țin de creație și comunicare, în industria în care ei activează. Mai departe acest avantaj competitiv poate fi capitalizat prin diferențierea strategică în piață, creșterea veniturilor sau economisirea resurselor prin digitalizare. Echipa noastră, completată de experiența a +10 colaboratori selectați și evaluați periodic, e determinată să facă diferența. What about you ?