-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Junior Brand Manager

SC EUROEST C AR SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm o persoană entuziastă și dornică să se dezvolte într-un rol de achiziții pentru piese de schimb auto. Vei avea oportunitatea de a lucra îndeaproape cu echipa noastră experimentată și de a învăța cum să gestionezi activitățile de achiziție și administrare a portofoliului pentru o marcă auto cunoscută.

Locatie: Zona Pallady, Sector 3.

Abilități și experiență
  • Diplomă universitară;
  • Abordare orientată spre echipă și colaborare – capabil să dezvolte relații eficiente la toate nivelurile organizației;
  • Abilități de comunicare, prezentare și negociere;
  • Bun ascultător, concentrat pe obținerea unor informații valoroase de la clienți (interni și externi);
  • Bine organizat, cu abilități analitice puternice;
  • Nivel avansat de limba engleză;
  • Utilizator avansat de MS Office (în special Excel);
  • Cunoștințele de SAP Business One constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • Asigură respectarea riguroasă și la timp a politicilor și procedurilor existente legate de achiziționarea gamei de produse ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︆︃pentru categoria/segmentul/marca specifică;
  • Asigură dezvoltarea și implementarea continuă a produselor/segmentelor noi;
  • Recomandă furnizori și produse;
  • Planifică, implementează și gestionează performanța stocului, și a furnizorilor;
  • Utilizează în mod extins modulul de Planificare a Cerințelor Materiale (MRP) pentru a asigura disponibilitatea adecvată a produselor;
  • Participă la evaluările mărcii, identifică tendințele și inovațiile, colectează informații relevante, analizează și monitorizează condițiile și evoluțiile pieței, ajustând corespunzător strategia de brand și optimizarea sortimentului;
  • Analizează poziționarea produselor pe piață, asigură competitivitatea – coordonează și asigură implementarea unor planuri promoționale adecvate;
  • Participă la procesul de previzionare a vânzărilor;
  • Analizează rapoartele de vânzări, cerințele clienților, și se coordonează cu Managerul de Categorie și echipa de vânzări pentru a atinge și depăși obiectivele de vânzări;
  • Construiește relații eficiente cu furnizorii, inclusiv negocierile contractuale
Beneficii:
  • Pachet salarial motivant;
  • Tichete de masa;
  • Bonusuri de performanta;
  • Contract perioada nedeterminata;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training etc;
  • Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic, alaturi de o echipa tanara in plina expansiune.

Descrierea companiei

Comercializare de piese auto si accesorii (import , distributie).
Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 12 Nov. 2024 Expiră 19 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.