Junior Account Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Incontestabil lider de piata, iaBilet modeleaza showbiz-ul local. Colegul nostru ideal este acea persoana pentru care pasiunea de a face lucrurile bine si corect este pe primul loc, iar munca in echipa si dorinta de inovare primeaza. Nu ne place sa spunem "nu se poate" si credem ca pentru toate exista solutii. Pe asta s-a bazat iabilet.ro intotdeauna si cu acest mod de gandire am revolutionat piata de ticketing in doar cativa ani.
Candidatul ideal pentru noi are urmatoarele aptitudini:
Persoana energica, implicata, pozitiva, etica, analitica si atenta la detalii, orientata spre obiective, riguroasa in ceea ce priveste respectarea termenelor
Atitudine proactiva
Buna organizare a timpului
Atitudine problem-solving
Atentie la detalii
Abilitati de comunicare, organizare si planificare
Rabdare
Abilitate de a lucra cu deadline
Adaptare rapida la schimbări
Capacitatea de a lucra bine în echipa
Capacitatea de lucra foarte bine individual
Cunostinte:
Cunostinte de contabilitate primara, fiscalitate si experienta anterioara intr-un birou de contabilitate nu sunt obligatorii dar reprezinta un avantaj
Studii in domeniul economic si financiar-contabil nu sunt obligatorii dar reprezinta un avantaj
Operare PC
Word, Excel minim - nivel mediu (minim)
Experienta anterioara de lucru in agentii de ticketing reprezinta avantaj, dar nu este obligatorie, atat timp cat te potrivesti cu descrierea jobului si ai aptitudinile necesare.
Descrierea jobului
Organizeaza, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a ︃︁︃︇︂︁︇︁︇︉societatii in conformitate cu ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁dispozitiile interne cat si cu dispozitiile legale in vigoare.
Organizeaza, controleaza si raspunde de operatiunile de contabilitate primara.
Realizeaza documente interne si contracte.
Realizeaza, controleaza si raspunde de situatiile saptamanale de incasari si plati.
Verifica corectitudinea documentelor primite.
Participa la planificarea activitatilor de audit.
Asigura suport catre colegii din celelalte departamente.
Intocmeste situatii privind clientii restanti si furnizorii neachitati.
Vei participa activ in procesul de intocmire si trimitere acte atat catre Directiile de Taxe Locale cat si catre colaboratori;
Vei identifica nevoile colaboratorilor și te vei asigura că le vei livra soluția optimă în timp util, cu ajutorul echipei;
︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂Vei face parte din echipa de Account Manageri;
Vei oferi suport echipei de Client Service;
Vei coresponda atât cu clienții finali, cât și cu colaboratorii;
Vei prelua solicitările venite prin sistemul de ticketing/telefonic/mail;
Vei gestiona cererile venite de la colaboratori (organizatori de evenimente);
Vei participa activ la semnarea contractelor cu noii colaboratori și te vei asigura ulterior că toate cerințele contractuale sunt îndeplinite;
Vei participa la întreg procesul de publicare a evenimentelor pe site și a activitățile conexe;
Raportarea eventualelor erori de sistem sau a tool-urilor de lucru.
Descrierea companiei
iaBilet.ro, lider de piata in ticketing in Romania, e un vis frumos devenit realitate, pornit de la o discuție într-un restaurant. Se întâmpla undeva prin decembrie 2011 când noi incă munceam să convingem lumea să-și facă rezervări de mese de pe telefon sau desktop pe rezervariclub.ro. Ne-am convins că piața are nevoie de un serviciu corect de ticketing electronic și deși toți ne ziceau că piața e ocupată, am ajuns lideri în câțiva ani prin multă muncă, nopți nedormite, pasiune și dedicare. Soluția e simplă: am crezut în ce facem, ne-am dedicat total și am vrut să reușim.
Am pus accentul pe tehnologie, pe varietatea de metode de plată, pe rapiditate și seriozitate dar mai ales pe relațiile cu clienții atât b2b cât și b2c. Și pentru că am cresut de câteva ori de la an la an fără oprire, e momentul să facem față creșterii ca un business responsabil și să continuăm să ne extindem construind sau întărind departamente separate pentru fiecare componentă a business-ului mai ales ca am devenit lideri de piata.
Avem nevoie alături de noi colegi cu care să înfăptuim viziunea despre cum va arăta piața de ticketing în următorii 5 ani, ieri. Am călătorit în viitor, am văzut ce trebuie făcut, e momentul sa continuăm ce am început.