Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

IT Service desk with Italian

WIPRO Technologies S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

REQUIRED WORK EXPERIENCE:

+ 6 months of experience in labour

Previous experience to a position of relations with customers is a requirement of the job.

Previous experience in technical support constitutes an advantage.

JOB OBJECTIVES:

Offering technical support by phone or email making the proof of professionalism in the relationship with clients.

Descrierea jobului

LEVEL OF STUDIES:

University degrees or university student in the last year

REQUIRED PROFESSIONAL EXPERIENCE:

Professional certificate ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄in Windows operating systems and networking

Knowledge of the following foreign languages:

English advanced (writing, reading, using conversational language)

The second language (Italian) advanced (writing, reading, using conversational language)




JOB COMPETENCIES:

Knowledge of ITIL Processes

Good interpersonal and communication skills

Orientation of clients services and the capacity to work in a team

Excellent skills for Soft & working keyboard

Communication skills (Verbal & Written) to treat general clients

Solving of problems that are sensitive to clients, rapidly and in time.

Capacity to work in inadequate situations.

ABILITIES:

Knowledge of ITIL Service Delivery (procedure concerning to incidents, problems and administration of changes

Troubleshooting skills and experience in solving LU, reset PWD and transmitting messages

Troubleshooting skills and applications shrink-wrapped (MS office, Adobe etc.)

Capacity of synthesis

Preferably knowledge of MAC devices

Troubleshooting skills for VPN connectivity, dial-out, wireless routers

Register with knowledge of active addresses, controllers etc.

Exposure of instruments of password resetting

Previous experience in technical support shall be preferred.

Previous experience in IT support in Corporate environment and/or other functions of great sensitivity referring to clients

TASKS, ATTRIBUTIONS, ACTIVITIES:

Management of tickets (working orders) according to the performance indicators and SLA (Service Level Agreement) established at a process level: Responsible for the creation of work tickets/allocation /division on categories/ prioritization/monitoring/escalation/conclusion and obtaining of the feedback.

Managing phone calls received from the customer by the application of the rules and specific provisions communicated to process level

Solving the problems of a technical nature and following steps/stages for dealing with specific incidents reported at the level of process; compliance with all parameters and in compliance with the specifications communicated

Preparing MIS incident in accordance with the requirements

Redistributing tickets which have not been resolved (where applicable)

Routing/ tracking tickets allocated in the system or with other PRG

Proactive action with a view to effective management of queue (Remedy Queue Management)

BENEFITS:

Opportunity to work in a young and dynamic environment;

Attractive benefits package

Lunch tickets

Fitness deduction

Transportation deducted

Health insurance and dental scheme

Opportunity to develop and learn constantly

Access to internal training (job related and soft skills training)

Descrierea companiei

Despre Wipro Limited

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.

Despre WIPRO în România

În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:

- Contabilitate financiara

- Administrator HR

- Managementul comenzilor

- Relații Clienți

- IT / Suport tehnic

O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.

Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.

Publicat 14 Aug. 2024 Reactualizat 14 Aug. 2024 Expiră 13 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.