IT Service Desk Germana-Engleza
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilități necesare:
- Experiență de SD/Asistență pentru clienți
- Comunicare proactivă și deschisă
- Depanarea Office 365
- Client Windows (7,8,10)
- Înțelegerea Active Directory
- Înțelegerea Azure AD
- Înțelegerea politicilor de grup
- Cunoștințe de bază de gestionare a rețelei
Descrierea jobului
- gestionează apelurile și incidentele IT, inclusiv identificarea, documentarea, clasificarea, prioritizarea și suportul inițial pe baza procedurilor ︁︀︂︃︃︇︂︁︇︈furnizate pentru a garanta calitatea serviciilor față de client.
- oferă asistență utilizatorilor finali prin telefon și instrumente de asistență la distanță
- asigură analiza și oferă asistență de primă linie, inclusiv identificarea problemelor și implementarea unei soluții sau soluții pentru problemele și solicitările utilizatorilor finali
- înregistrează apelurile și incidentele într-o platformă standard definită (instrument ITSM)
- este responsabil pentru clasificarea corectă și prioritizarea apelurilor primite
- implică, dacă este necesar, alte grupuri de asistență în rezoluție prin transmiterea tichetului de eroare din instrumentul ITSM definit către grupul de asistență corespunzător.
- execută solicitări de servicii (de exemplu, resetarea parolei)
- Comunică și escaladează problemele la nivel funcțional (suport de nivel n) sau ierarhic (ofițer superior)
- documentează continuu munca pe care a depus-o, actualizează continuu baza de date de cunoștințe
- comunică și rezolvă, dacă este posibil, plângerile și escaladările
- comunică cu toate departamentele la cerere și transmite informațiile corect, complet și la timp
- respectă reglementările interne și procedurile de lucru ale companiei și ale clientului.
Program :
- 24/7
- Oferim pachet salarial atractiv
- Tichete de masa
- Asigurare medicala Medlife
Descrierea companiei
~~The VALEO IT Group is present in the IT industry for more than 10 years. With competency, efficiency and flexibility VALEO IT group evolved from a regional IT service provider acting in Germany to a European presence in IT. Focused on high available datacenter solutions, virtualization concepts and high-quality IT services we are providing individual and cost reducing solutions based on our customer demands. We are an experienced and successful outsourcing partner in the areas IT Service Desk and IT Infrastructure Support. Today the VALEO IT Group has more than 70 employees.