Irodavezető / Office Manager
GREEN SPLID S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si proactiva, iti place sa inveti continuu si raspunzi cu entuziasm la provocari, te asteptam sa ne cunoastem!
Cautam un Office Manager pentru birou nostru din Cluj-Napoca, zona Bulevardul Muncii si ne bazam sa ne ajuti cu organizarea noastra la birou, managementul relatiei cu furnizorii si clientii si buna desfasurare a activitatii societatii.
Cerinte:
1. Persoana organizata, eficienta, capabila sa respecte deadline-uri si proceduri de lucru
2. Capacitate de relationare si de comunicare eficienta, scris si verbal, cu furnizorii si colaboratorii
3. Cunoasterea bună a limbii engleze, scris si vorbit
4. Cunostinte avansate de operare pe calculator si pachetul Office - Excel avansat
5. Studii medii sau superioare
Cautam un Office Manager pentru birou nostru din Cluj-Napoca, zona Bulevardul Muncii si ne bazam sa ne ajuti cu organizarea noastra la birou, managementul relatiei cu furnizorii si clientii si buna desfasurare a activitatii societatii.
Cerinte:
1. Persoana organizata, eficienta, capabila sa respecte deadline-uri si proceduri de lucru
2. Capacitate de relationare si de comunicare eficienta, scris si verbal, cu furnizorii si colaboratorii
3. Cunoasterea bună a limbii engleze, scris si vorbit
4. Cunostinte avansate de operare pe calculator si pachetul Office - Excel avansat
5. Studii medii sau superioare
Descrierea jobului
Responsabilitati:
1. Procesarea si pregatirea comenzilor
2. Gestiunea, inventarierea si organizarea stocurilor
3. Preluarea si directionarea apelurilor telefonice generale
4. ︁︀︂︃︃︇︁︆︄Primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei in cadrul firmei
5. Verificarea stocurilor si plasarea comenzilor de birotica si consumabile,
achizitionarea produselor necesare pentru buna desfasurare a activitatilor
6. Coordonarea serviciilor de curierat contractate de firma
7. Mentinerea relatiei cu colaboratorii, furnizorii si clientii firmei alocati, telefonic
si/sau e-mail
8. Gestionarea aranjamentelor privind deplasarile si cazarile personalului companiei
9. Urmarirea si imbunatatirea continutului pe platformele de comert electronic
Oferim:
1. Salariu motivant si tichete de masa
2. Telefon si laptop
3. Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa serioasa si dinamica
1. Procesarea si pregatirea comenzilor
2. Gestiunea, inventarierea si organizarea stocurilor
3. Preluarea si directionarea apelurilor telefonice generale
4. ︁︀︂︃︃︇︁︆︄Primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei in cadrul firmei
5. Verificarea stocurilor si plasarea comenzilor de birotica si consumabile,
achizitionarea produselor necesare pentru buna desfasurare a activitatilor
6. Coordonarea serviciilor de curierat contractate de firma
7. Mentinerea relatiei cu colaboratorii, furnizorii si clientii firmei alocati, telefonic
si/sau e-mail
8. Gestionarea aranjamentelor privind deplasarile si cazarile personalului companiei
9. Urmarirea si imbunatatirea continutului pe platformele de comert electronic
Oferim:
1. Salariu motivant si tichete de masa
2. Telefon si laptop
3. Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa serioasa si dinamica
Descrierea companiei
Suntem o societate in plina dezvoltare, care comercializeaza urmatoarele suplimente alimentare marca proprie:
www.air7.ro
www.herbapirin.ro
www.potegral.ro
www.vitaminaviola.ro
www.air7.ro
www.herbapirin.ro
www.potegral.ro
www.vitaminaviola.ro
Publicat
16 Sept. 2024
Reactualizat
14 Oct. 2024
Expiră
16 Oct. 2024