Internet Banking Operations Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Educatie necesara: studii superioare;
- Experienta necesara: experienta bancara constituie un avantaj;
- Cunostinte specializate: produse piata bancara, aplicatiile specifice activitatii, ︇︊︆️︀︇︋︀︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎operatiuni bancare;
- Limba engleza – nivel mediu;
- Abilitati: abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme;
- Atribute personale: atentie la detalii, flexibilitate, atitudine orientata spre client.
Descrierea jobului
- Gestioneaza ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈︁︀︈︈︈︈︁︈︉solicitarile de creare utilizatori pentru Internet Banking;
- Gestioneaza solicitarile de inactivare / reactivare utilizatori pentru Internet Banking;
- Gestioneaza solicitarile de actualizare informatii utilizatori pentru Internet Banking;
- Gestioneaza solicitarile de actualizare drepturi utilizatori pentru Internet Banking;
- Gestioneaza solicitarile de anulare utilizatori / clienti pentru Internet Banking;
- Gestioneaza solicitarile de anulare tranzactii pentru Internet Banking;
- Colaboreaza cu alte echipe din cadrul departamentului in vederea gestionarii dispozitivelor de securitate;
- Ofera suport prin email pentru clientii Internet Banking;
- Ofera suport pentru sucursale referitor la serviciul Internet Banking;
- Gestioneaza rapoarte referitoare la serviciul Internet Banking.
Oferim:
- Posibilitati reale de training si evolutie profesionala
- Salariu atractiv
- Tichete de masa
- Abonament medical la o clinica privata, la alegere
- Abonament Bookster
- Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca si in organizatie
Descrierea companiei
Apreciem experienţa şi expertiza. Alături de dinamism şi diversitate, experienţa acumulată a fost şi va fi întotdeauna piatra de temelie a calităţii serviciilor oferite.
Cu pasiunea si energia noastră, suntem agili în a răspunde provocărilor şi schimbărilor. Atitudinea noastră – „noi putem (can do)” – ne permite să ne concentrăm pe oferirea de soluţii şi îndeplinirea asteptărilor tuturor părţilor interesate.
Promovăm diversitatea ca unul dintre aspectele de bază ale culturii noastre corporative. Fondul diversificat şi prezenţa grupului în diferite regiuni ne permit să avem o viziune de ansamblu din multiple perspective, să gândim „out of the box” şi să fim creativi.
Prezenţi pe piaţa financiar-bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial, din 2000 Finansbank, am devenit Credit Europe Bank în 2007. Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Suntem experţi în anumite pieţe şi pentru anumite produse. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor. Cu expertiza noastră, oferim soluţii personalizate pentru a satisface nevoile clienţilor nostri.
Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV, dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.
O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu 19 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţiuni şi beneficii inovatoare.